Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: بمب خبری امروز تردید درباره مدرک دکتری محسن مهرعلیزاده بود. خبرها حکایت از این دارد که علی‌رغم ادعای مهرعلیزاده در مورد داشتن مدرک دکتری در رشته مهندسی اقتصاد از دانشگاه تیلبرگ، این ادعا صحت ندارد.

این ادعا در ابتدا توسط یکی از ایرانیان حاضر در هلند با مراجعه به دانشگاه مورد اشاره مهرعلیزاده پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

بعد از انتشار این فیلم، علی تاجرنیا سخنگوی ستاد محسن مهرعلیزاده در این‌باره به خبرگزاری فارس گفت که «آقای مهرعلیزاده مدرک دکتری دارد. مثل این است که بنده دکتری تخصصی پروتز علوم پزشکی از دانشگاه مشهد داشته باشم و برای اخذ مدرک دکتری دیگر از دانشگاه آلمان برای دفاع از پایان نامه‌ام حضور نیافته‌باشم و نیمه تمام بماند.

کار اما به همین‌جا هم ختم نشد، سخنگوی دانشگاه «تیلبرگ»  هلند در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس تأکید کرد که «محسن مهرعلیزاده» پایان نامه خود را در این دانشگاه به اتمام نرسانده و بنابراین هیچ عنوانی از این دانشگاه هلندی دریافت نکرده است.

این رسوایی در حالی برای او پیش آمده که وی در جریان مناظره اول و دوم درباره مدرک تحصیلی سید ابراهیم رئیسی مسائلی را مطرح کرده بود و با انتشار تصویر مدرک دکتری رئیسی کذب بودن این ادعا نیز اثبات شد.

بسته بیست و چهارم «خط و ربط» در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

کارت سبز رئیسی برای بیماران

رئیسی معتقده که اقتصاد و بازار را نباید به اتفاقاتی که آنور مرز رخ می‌دهد، بند کرد. او گفته زندگی مردم باید قابل پیش‌بینی و دارای ثبات باشد. نمی‌شود در اتاق در بسته برای مردم تصمیم بگیریم.

رئیسی یکی از دغدغه‌های مردم را هزینه‌های درمانی عنوان کرده و گفته: برای کاهش هزینه درمان بیماران حتما "کارت سبزی" تهیه خواهد شد که دارای اعتبار مالی است و با این اقدام حتما مشکل پذیرش و درمان بیماران مرتفع می شود.

او به این نکته هم تأکید کرده که ستادهای انتخاباتی او لزوماً آیینه و نماد دولت آینده‌اش نیستند و فضای ستادها در واقع فضای دولت او نیست. او گفته: ما برای انتخاب همکاران دولت شاخص هایی مانند انقلابی بودن، کارآمد بودن و متخصص بودن را ملاک قرار می دهیم

رئیسی امروز از ستادهای مردمی خود خواسته که بنرهای تصاویرش را جمع‌آوری کنند وهزینه‌های تبلیغاتی این ستادها برای خانواده‌های نیازمند و محروم هزینه شود.

نباید در سلامت نگاه حداقلی داشته باشیم

جلیلی معتقده که سلامت موضوعی نیست که در آن نگاه حداقلی داشته باشیم. او گفته برای ارتقاء سلامت مردم باید 2 موضوع را مورد توجه قرار داد. اول افزایش سطح سلامت و دیگری توزیع سلامت عادلانه باشد. باید در بخش هزینه درمان اولویت را ابتدا به مراقبت‌های اولیه بهداشتی و پیشگیری قبل از درمان داد.

جلیلی گفته: نتیجه انتخاب می‌تواند اداره حداقلی کشور باشد و یا نه می‌تواند با استفاده درست از ظرفیت‌ها منجر به یک ارتقا و جهش در چهار سال آینده شود.

به 451 شهرستان اختیار مالی و مدیریت می‌دهم

زاکانی اولویت دیپلماسی دولت خود را کشورهای همسایه و محور مقاومت عنوان کرده. او رویکرد دولت خود را نسبت به غرب تعاملی و محترمانه و نسبت به شرق رو اساسی خوانده است.

او گفته که با دادن اختیارات مالی و مدیریتی به ۴۵۱ شهرستان کشور، در مدت زمان کوتاه شاهد تحولی چشمگیر در چهره کشور خواهیم بود. 

هیچ قومی در دولت من بدون نماینده نخواهد بود

محسن رضایی این وعده را داده که هیچ قوم و استانی در دولت من، بدون نماینده نخواهد بود. او گفته: از برادران اهل سنت، اعراب، ترک ها، بلوچ ها، کردها و همه استان ها وزیر و معاون وزیر خواهیم داشت.

طرح مهر سلامت در دولت سلام

قاضی زاده هاشمی هم از اجرای طرح مهر سلامت در دولتش خبر داده و گفته: از زمان تأسیس دولت تا 22 بهمن پرونده کرونا را جمع می‌کنیم. او درباره کاهش هزینه درمانی مردم هم گفته که هزینه درمان و مراقبت افراد بالای 70 سال را رایگان می‌کنیم.

یارانه قشر برخوردار باید حذف شود

مهرعلیزاده معتقده که یارانه قشر برخوردار باید حذف شود، او گفته: مبلغ یارانه برای ۳ دهک بالا اصلا چیزی نیست و هدر رفتن پول است. ما این پول را باید بگیریم و کسری بودجه را برطرف کنیم و بعد به شرکت‎های متوسط و کوچک تسهیلات ارزان بدهیم تا ۷۰ درصد ظرفیت معطل صنعت راه بیفتد.

شیفت از سیاست به اقتصاد

همتی معتقده که مشکل اساسی در کشور این است که سیاست بیش از حد بر اقتصاد حاکم است. او گفته: اولویت نخست خود را حاکم کردن تصیمات اقتصادی بر سیاسی در استان‌ها، برداشتن نگاه سیاسی از استان‌ها قرار داده‌ام.

کاندیداتوئیت|از پاسخ محسن رضایی به دخرت شهید باکری تا کنایه زاکانی به شاهکار روحانی
 

 

 

 

 

 


ادعای جالب آسوشیتدپرس

آسوشیتدپرس نوشته عبدالناصر همتی در مصاحبه با این رسانه گفته چنانچه در انتخابات پیروز شود مایل است با جو بایدن دیدار کند، اما «لازم است آمریکا سیگنال‌های بهتر و قوی‌تری ارسال کند.»

همتی با روحانی اختلافی نداشت!

محمود واعظی هم امروز از خبرساز‌ها بود، او اظهارات همتی مبنی بر اینکه او به دلیل اختلاف نظر با روحانی عزل شده را تکذیب کرده و گفته اتفاقا آقای همتی می‌خواست برای حضور در انتخابات مرخصی بگیرد تا اگر رای نیاورد، مجددا بر سر کار برگردد. او از مناظره‌ها هم انتقاد و تأکید کرده که در این مناظره هدف اشخاص زدن و تخریب دولت بود.

ورود قالیباف، نمکی و سردار رحیمی به مناظره‌ها! 

با توجه به مطرح شدن موضوع کرونا و سلامت مردم در مناظره دوم، وزیر بهداشت هم به مسائل انتخاباتی ورود کرده و به نامزدها گفته: به موضوع سلامت و کرونا ورود نکنید. همه اختیارات را سه روز به شما تفویض می‌کنیم اگر توانستید کرونا را مدیریت کنید به شما رأی می‌دهیم و اعلام می‌کنیم شما نه سه ماهه بلکه ۳۰ روزه می توانید مشکل کرونا را حل کنید.

 حسین رحیمی، فرمانده پلیس تهران بزرگ، هم به مناظره‌ها واکنش نشان داده و از کاندیداها خواسته که با شئونات جامعه به عنوان یک ابزار برخورد نکنند. این رفتار زشتی است و درست نیست.

قالیباف هم در صحن علین مجلس یک تذکر انتخاباتی به نامزدها داد و گفت گاهی با یک اظهار نظر تلخ و موضع‌گیری نابه‌جا و حاشیه سازی بی فایده کام مردم را تلخ نکنیم.

هاشمی‌طبا با زیباکلام هم‌نظر شد

بعد از اینکه روز گذشته صادق زیباکلام گفت که اصلاح‌طلبان از همتی و مهرعلیزاده حمایت نخواهند کرد، مصطفی هاشمی‌طباء هم تصریح کرده که اصلاح‌طلبان نامزدی در انتخابات معرفی نمی‌کنند.

سید احمد موسوی، دبیرکل سابق جمعیت هلال احمر کشور، ریاست ستاد انتخاباتی محسن رضایی را عهده دار شد.

دعوت کارگزاران از جلیلی برای مناظره

حزب کارگزاران سازندگی طی پیامی توییتری خطاب به سعید جلیلی نوشت: ما معتقدیم با شما حتی نمی‌شود وضع موجود را حفظ کرد! اگر ادعایی جز این دارید، خارج از صداوسیما و با یک برنامه ریزی متفاوت از شبه مناظره های این روزها، با نماینده کارگزاران سازندگی ایران مناظره کنید!

و نکته آخر اینکه لیست نهایی شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران منتشر شد.
۱. احمد صادقی
۲. پرویز سروری
۳. جعفر بندی‌شربیانی
۴. جعفر تشکری هاشمی
۵. حبیب کاشانی
۶. حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری
۷. زهرا شمس احسان
۸. سوده نجفی
۹. سیداحمد علوی
۱۰. علی‌اصغر قائمی
۱۱. علیرضا نادعلی شهرستانکی
۱۲. محمد آخوندی
۱۳. مهدی اقراریان
۱۴. مهدی بابایی
۱۵. مهدی پیرهادی
۱۶. مهدی چمران
۱۷. مهدی عباسی
۱۸. میثم مظفر
۱۹. ناصر امانی
۲۰. نرجس سلیمانی
۲۱. نرگس معدنی‌پور

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خط و ربط هزینه درمان مدرک دکتری مناظره ها او گفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زارع، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: تنها در سال گذشته  ۳۰ میلیارد تومان به عنوان هزینه درمان در بخش های مختلف به بیماران خاص وصعب العلاج پرداخت شد.

او  افزود: شرط حمایت صندو.ق  از بیماران خاص دارا بودن یکی از بیمه های پایه در حوزه سلامت یا تامین اجتماعی یا  نیروهای مسلح است.

به گفته وی بیماران خاصی که تاکنون موفق زیر پوشش این صندوق قرار نگرفته اند و می توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت و ثبت کدملی و شماره همراه تحت پوشش قرار گیرند.

صندوق حمایت از بیماران خاص بیش از ۱۰۰ گروه از بیماری های خاص را در زمینه دارو ویزیت توانبخشی وپارا کلینیک تحت پوشش قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • کنایه همتی به رئیسی با انتشار یک ویدئو
  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • (ویدیو) پاسخ صریح واعظی به یک ادعا درباره ملاقات‌های روحانی با وزرا و معاونانش