Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@09:02:07 GMT

تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت/ عبدی دبل کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۵۵۲

تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت/ عبدی دبل کرد

خبرورزشی – تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

مهدی عبدی در دقایق ۵۲ و ۵۶ برای سرخ پوشان و امیرحسین فرهادی در دقیقه ۱۰ و طالب ریکانی در دقیقه ۵۹ برای آبادانی ها گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد شریفی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی عبدی، مهدی مهدی‌خانی و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی بودند که با نظر یحیی گل‌محمدی در این مسابقه در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار گرفتند.

* همچنین سید سیروس پورموسوی هم از فرزین گروسیان، محمد طیبی، امیرحسین فرهادی، مهدی حنفی، امید خالدی، حسین ساکی، محمد حسین زواری، فاخر تهامی، محمود مطلق زاده، طالب ریکانی و رضا خالقی فر به عنوان ترکیب اصلی نفتی ها استفاده کرد.

*امیر عرب براقی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت‌.

* با وجود حضور سید جلال حسینی در ترکیب، امید عالیشاه در مراسم قبل بازی به عنوان کاپیتان پرسپولیس شرکت کرد.

*نیمه اول این دیدار با تک گل امیر حسین فرهادی در دقیقه ۱۰ با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت پایان یافت.

* پیش از شروع این مسابقه برخی بازیکنان نفت مثل فرزین گروسیان و محمد حسین زواری با یحیی گل محمدی خوش و بش کردند. همچنین کادرفنی دو تیم نیز با هم خوش و بش داشتند.

*پرسپولیس تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم جدول لیگ قرار گرفته و صنعت نفت هم با ۲۵ امتیاز دوازدهم است.

* در این مسابقه بوژیدار رادوشوویچ به دلیل بازنگشتن از کرواسی، کمال کامیابی‌نیا، علی شجاعی و شهریار مغانلو به دلیل مصدومیت و محمد حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و میلاد سرلک به دلیل همراهی  تیم ملی در بحرین  در ترکیب پرسپولیس غایب بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس صنعت نفت آبادان پرسپولیس صنعت نفت آبادان مهدی عبدی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز باید در هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل صنعت‌نفت آبادان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

عملکرد خوب هفته‌های اخیر پرسپولیس باعث شده تا سرمربی این تیم برای بازی در آبادان احتمالاً دست به ترکیب تیم خود نزند و باتوجه به اتفاقات اخیر، تنها امیررضا رفیعی را جانشین علیرضا بیرانوند کند. تغییری که ناخواسته ایجاد شده و البته برای اولین‌بار هم نخواهد بود.

آخرین بازی احتمالی دروازه‌بان جوان قرمزها

امیررضا رفیعی با آمار سه‌بازی و سه کلین‌شیت در ترکیب ابتدایی قرمزهای پایتخت قرار می‌گیرد. این درحالی است که علیرضا بیرانوند نیز به‌زودی گچ دست خود را باز می‌کند و به‌نظر می‌رسد به بازی بعدی این تیم در جام‌حذفی مقابل آلومینیوم اراک خواهد رسید. از همین‌رو دروازه‌بان جوان پرسپولیس امیدوار است با کلین‌شیت مقابل صنعت‌نفت، با آمار ۱۰۰ درصد کلین‌شیت احتمالاً فصل را به اتمام برساند.

زوج کنعانی‌زادگان و گولسیانی در قلب خط‌دفاعی

محمدحسین کنعانی‌زادگان و گیورگی گولسیانی مقابل صنعت‌نفت آبادان در قلب دفاع پرسپولیس تهران قرار خواهند گرفت و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به‌عنوان دفاع‌های چپ و راست، خط دفاعی سرخ‌پوشان را در مصاف بیرون از خانه قرمزها مقابل صنعت‌نفت آبادان تشکیل خواهند داد.

میانه‌زمین پرسپولیس در اختیار باتجربه‌ها

مسعود ریگی که جای ثابتی را در ترکیب پرسپولیس به دست آورده است به‌همراه سروش رفیعی در ترکیب ابتدایی این تیم قرار خواهند گرفت. همچنین جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی وینگر راست و اوستون اورونوف وینگر چپ سرخ‌های پایتخت در مصاف با آبادانی‌های انتهای‌جدولی خواهند بود.

مهاجمان مورداعتماد اوسمار مقابل برزیلی‌ها

در خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز عیسی آل‌کثیر به‌مانند بازی‌های گذشته در ترکیب ابتدایی و ۱۱ نفره قرمزپوشان قرار می‌گیرد. عیسی آل‌کثیر در بازی گذشته تک‌گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل ملوان را که بسیار هم جنجال‌آفرین و مشکوک به آفساید بود به‌ثمر رساند. در کنار وی نیز امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان به‌عنوان مهاجم سایه در خط‌هجومی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس

امیررضا رفیعی، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 745633

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی