Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:59:03 GMT

تساوی پرسپولیس و نفت آبادان در دیداری تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۵۵۵

تساوی پرسپولیس و نفت آبادان در دیداری تدارکاتی

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف نفت آبادان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. 

در این دیدار حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد شریفی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی عبدی، مهدی مهدی‌خانی و عیسی آل‌کثیر در ترکیب اصلی سرخپوشان به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین گروسیان، محمد طیبی، امیرحسین فرهادی، مهدی حنفی، امید خالدی، حسین ساکی، محمد حسین زواری، فاخر تهامی، محمود مطلق زاده، طالب ریکانی و رضا خالقی فر  نیز بازیکنان نفت آبادان را تشکیل می‌دادند.

از نکات جالب این دیدار این بود که با وجود حضور سید جلال حسینی در ترکیب اصلی امید عالیشاه به عنوان کاپیتان در مراسم قبل از بازی حاضر شد.

شهریار مغانلو و علی شجاعی به دلیل مصدومیت در این دیدار برای پرسپولیس به میدان نرفتند.

دو گل سرخ پوشان در این دیدار را مهدی عبدی به ثمر رساند و برای تیم میهمان امیر حسین فرهادی و طالب ریکانی گلزنی کردند.

در دیگر دیدار دوستانه تیم‌های لیگ برتری نیز عصر امروز سایپا نیروی زمینی را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

برچسب‌ها ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس شهریار مغانلو مهدی عبدی علی شجاعی مهدی مهدی خانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس شهریار مغانلو ورزشگاه شهید کاظمی باشگاه پرسپولیس شهریار مغانلو مهدی عبدی علی شجاعی مهدی مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند