Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:01:31 GMT

نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۸۹۸۰

نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

غفور قاسم پور روز چهارشنبه در جمع نامزدهای راه یافته به رقابت تبلیغاتی،  افزود: امنیت شعب اخذ رأی تأمین و این اطمینان را به مردم و نامزدهای انتخاباتی می دهیم که از آراء قانونی به عنوان حق الناس صیانت و حفاظت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: به همین منظور نیز نمایندگان فرماندار کرج از افراد توانمند و خبره انتخاب و در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت که  کمیته امحاء شهرستان کرج نیز در شهرهای اقماری هرگونه تخلف تبلیغاتی را رصد و بموقع اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور با بیان اینکه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پر شور روز بیست و هشتم خردادماه فراهم شده است، اظهار داشت: مجریان و ناظران بر فرایند انتخابات روزهای پر کاری را طی  و در همین جمع قول می دهیم که از آراء قانونی با قدرت تمام صیانت و حفاظت شود.

معاون استاندار البرز سلامت مردم را امری مهم قلمداد و تصریح کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در کنار نگاه سلامت محور در انتخابات پیش رو مورد توجه است.

 قاسم پور عدالت تبلیغاتی در ایام تبلیغات را نیز از دیگر برنامه های محوری ستاد انتخابات شهرستان کرج عنوان کرد و گفت: کمیته امحاء از شهرستان کرج در شهرهای اقماری نیروهای بیطرف خود را بکار گرفته اند و در ایام تبلیغات با هر گونه تخلف برخورد می شود.

فرماندار کرج همچنین تاکید کرد که نامزدها در هر منطقه شهری تنها می توانند یک ستاد تبلیغاتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شعب اخذ رأی نیز افراد توانمند به عنوان نمایندگان فرماندار کرج گزینش شده اند اظهار داشت: فعالیت تبلیغات انتخابات برای کلیه نامزدها یکسان  و  از ۲۰ خردادماه آغاز  و به مدت یک هفته خواهد بود. 
قاسم پور تأکیدکرد: استفاده از هر گونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۷۰ ×۱۰۰ سانتی متر ممنوع است.
فرماندار کرج ادامه داد: پاره یا معدوم کردن عکس و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در مدت و زمان قانونی تبلیغات که در محل‌های مجاز الصاق و یا نصب شده باشد نیز ممنوع است.

فرماندار کرج  در تبیین نبایدهای تبلیغاتی نیز گفت: الصاق هر گونه آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای بیمارستان ها، مدارس، موسسات آموزشی و تابلوها و معابر عمومی و دولتی ممنوع است.

وی افزود:  تبلیغ نمایندگان نامزدها له یا علیه هر یک از کاندیداها در شعب اخذ رأی،  تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان،  معدوم نمودن عکس و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در مدت و زمان قانونی تبلیغات که در محل های مجاز الصاق یا نصب شده باشد نیز ممنوع است.

معاون استاندار البرز ضمن درخواست از نامزدها برای اعلام مشخصات ستاد تبلیغاتی خود به فرمانداری ها عنوان کرد: کمیته امحاء از شهر کرج در شهرهای اقماری حضور خواهند داشت و بدون جانبداری فرایند قانونی خود را انجام خواهند داد.  
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر البرز انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر البرز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر البرز انتخابات ریاست جمهوری آثار تبلیغاتی نامزدها فرماندار کرج شعب اخذ رأی قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد