Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سید محمود جعفری از کشف و ضبط ۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان لامرد خبر داد و گفت: پس از دریافت خبر اولیه از مخبرین، با هماهنگی با دادستان شهرستان دستور توقیف این محموله صادر و با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تصریح بر اینکه شناسایی، کشف و ضبط انواع محموله‌های قاچاق از جمله سوخت در سطح شهرستان لامرد زیاد است، ادامه داد: از جمله این کشفیات کشف کارخانه‌های زیرزمینی تولید مشروبات الکی تا ۳۰ هزار لیتر از جمله این کشفیات است که با همکاری دادستانی شهرستان و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی، کشف و ضبط می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه لامرد با بیان اینکه قاچاق سوخت، با توجه به همسایگی و هم‌مرزی با استان هرمزگان و انتقال این محموله‌ها از طریق حمل و نقل دریایی زیاد اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: در کشف و ضبط این محموله، از زمانی که مخبران ما اطلاع دادند تا گرفتن دستورات قضایی و انجام هماهنگی‌ها توسط دادستان شهرستان و گرفتن دستور توقیف تا توقیف محموله و تحویل به دادگستری، حدود ۵ ساعت طول کشید.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازوئیل قاچاق سپاه لامرد سربازان گمنام امام زمان کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد
  • کشف ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق درانار
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد