Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمد مدادی مدیرکل موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی ایران در بازدید مسئولان سازمان محیط زیست و فرماندار مراغه از مرکز تحقیقات فسیل و دیرینه‌شناسی مراغه گفت:تکمیل این بخش از مرکز تحقیقات فسیل و دیرینه شناسی با هدف کامل شدن زیرساخت‌های این مرکز علمی و پژوهشی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:همچنین برای تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز علمی و تحقیقاتی، برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبارات ملی و استانی در حال انجام است.

او بیان کرد: برای این منظور نیز کارگروه ملی و منطقه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری تشکیل خواهد شد و در قالب تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه، اعتبار مورد نیاز در قالب ردیف بودجه پیش‌بینی خواهد شد.

مدیرکل موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی ایران با بیان اینکه منطقه فسیلی مراغه به خاطر پراکندگی بالای فسیل مهره‌داران از مناطق بی‌نظیر فسیلی در ایران و جهان است اظهار داشت: طرح احداث مرکز تحقیقات فسیل مهره‌داران ایران نزدیک به ۱۵ سال پیش با هدف انجام کار‌های پژوهشی آغاز شد لیکن این طرح نیمه‌تمام رها شده و اکنون برای تکمیل آن تلاش می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فسیل محیط زیست مرکز تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، سرهنگ زینالی گفت: در جریان بازرسی عوامل فرماندهی انتظامی مراغه از منزلی شخصی در روستای گل‌تپه علاوه بر هزار و ۷۶۰ عدد سکه تاریخی چند قلم اشیای تاریخی نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان مراغه بلافاصله در محل حاضر شده و طی تفحص یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی را کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ زینالی گفت: مردم آذربایجان شرقی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان