Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:در شرایطی که خوزستان که می‌تواند قطب کشاورزی، صنایع، گردشگردی و محورهای توسعه یافته باشد اما جوانان ان معطل کار هستند آیا امکانات نیست؟ خیر حلقه مفقوده مدیریت کارآمد انقلابی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امشب در ورزشگاه تختی اهواز در جمع مردم اظهار داشت:مردم تحول روزگاری نو را طلب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولا باید رویکردها و جهت‌گیری‌ها متفاوت شود اساس این تغییر باید عدالتخواهی باشد محور عدالت است مردم با نداشتن می‌سازند، با کمبودها سازگارند اما با بی‌عدالتی سازگار نیستند.

  وی ادامه داد:حکمرانی دینی در یک جمله، منهای فقر و بعلاوه‌ عدالت است. عدالت باید در لایه‌های مختلف حکومت ملموس باشد. اساس آمدن این طلبه حقیر به این صحنه، عدالت است.     وی با بیان اینکه عدالت بدون مردم‌سالاری امکان‌پذیر نیست اظهار داشت:با حضور مردم می‌توان عدالت را اجرا کرد، لیقوم‌الناس بالقسط.     رئیسی تصریح کرد:به تعبیر امام علی جامعه‌ای به عدالت و پاکی می‌رسد، که ضعیف بتواند بدون لکنت حق خود را بیان کند.   وی ادامه داد:امروز آنچه شما خوزستانی‌ها را آزرده کرده تبعیض‌هاست. سوال جدی مردم در این خطه آن است که با وجود منابع عظیم نفت و گاز، صنایع فولادی، کشاورزی و نیشکر، همجواری با خلیج فارس و کشورهای دیگر چرا وضعیت چنین است.   نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:برخی بدخواهان شایعاتی پخش کردند که فلانی می‌خواهد آب کارون را منتقل کند، آب از نیازهای مهم این استان است و باید از آن بهره‌مند شود.   وی ادامه داد:در شرایطی که خوزستان که می‌تواند قطب کشاورزی، صنایع، گردشگردی و محورهای توسعه یافته باشد اما جوانان ان معطل کار هستند آیا امکانات نیست؟ خیر حلقه مفقوده مدیریت کارآمد انقلابی است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند

  سرهنگ حسن طیبی نژاد  در جمع معتمدین، علما و بزرگان شهرستان بیان داشت: برای افزایش مشارکت مردم، علما و معتمدین ریش سفیدان به عنوان اصلی‌ترین عوامل ارتباطی میان مردم و پلیس بایستی به صورت عملی و قابل درک هماهنگی‌های مورد نیاز را برقرار کنند.

  وی افزود: شما عزیزان به عنوان نمایندگان مردم، وظیفه سنگین و خطیری در تمام موارد از جمله تامین امنیت دارند که باید با بررسی نیازها، شرایط و راهکار‌های موجود براساس توان موجود در شهرستان، حداکثر هماهنگی و همکاری را به عمل آورده و فرصت‌های وقوع جرم را به حداقل برسانند.

  در ادامه جناب آقای" خدابخش کرد زابلی" یکی از بزرگان و معتمدین با نفوذ در شهرستان، از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر نمودند و اظهار داشتند: ما مردم شهرستان مدیون خون شهدای انتظامی می‌باشیم که برای تامین امنیت ما جانفشانی و ایثار می‌نمایند، ما هم آماده هر نوع همکاری وهمیاری عزیزان نیروی انتظامی می‌باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن رانندگان از وضعیت نامناسب جاده‌ای در ۷ کیلومتری کرمانشاه + فیلم
  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • ویزیت رایگان ارتش در مراغه
  • آزرده خاطر شدن رانندگان از روکش آسفالت فرسوده در جاده اصفهان - کاشان + فیلم
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند