Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 20:30 مقابل آمریکا قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23 به سود شاگردان آلکنو خاتمه پیدا کرد.

در پایان این مسابقه صابر کاظمی، پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران کشورمان موفق شد به تنهایی 18 امتیاز برای ایران کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان اسپراو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در پایان بازی  به تمجید از ستاره جوان  والیبال ایران پرداخت. وی گفت: بازیکن شماره 11، پشت خط زن تیم ایران (صابر کاظمی) عملکردخیلی خوبی داشت و کنترل او برای ما واقعاً سخت بود.

تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود فردا (پنجشنبه، 20 خرداد) از ساعت 12.30 مقابل صربستان و شاگردان اسلوبودان کواچ قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ایران صابر کاظمی جان اسپراو لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوسیل قطر که امین پیل‌علی را به‌عنوان لژیونر ایرانی در اختیار دارد و در تابستان سال گذشته از آکادمی باشگاه کیا این بازیکن را به خدمت گرفت، در دیدار اخیرش مقابل الخریطیات یک امتیاز به دست آورد.

تیم فوتبال لوسیل در هفته سیزدهم لیگ یک قطر با بهره‌مندی از امین پیل‌علی در سمت راست خط دفاعی مقابل الخریطیات که سال‌ها در لیگ ستارگان حضور داشته، قرار گرفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

تقابل امین پیل‌علی، لژیونر جوان ایرانی با بازیکنان الخریطیات ازجمله میکائیل آلمیدا سوئیسی جالب توجه بود که البته این بازیکن در گلزنی یا ثبت پاس گل بدشانس بود.

این مدافع راست 20 ساله که پیش از این یک گل برای لوسیل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده بود، اخیرا در جام اوریدو هم مقابل السد به میدان رفت و نمایش خوبی داشت که نتوانست همراه تیمش به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود/ تمجید از پیوند بی‌نظیر دیپلماسی و میدان
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!