Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:08:48 GMT

امام‌جمعه شیراز: در مناظره، بی‌اخلاقی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۹۴۲۹

امام‌جمعه شیراز: در مناظره، بی‌اخلاقی شد

روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس شامگاه چهارشنبه از قول آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: کسی دنبال قدرت یا جناح بازی های سیاسی نیست اما این خیلی بی ادبی است.
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان فارس با بازخوانی بیتی با این مضمون که "نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به غمزه مساله آموز صد مدرس شد"، ادامه داد: اینقدر بی ادب شوید که به بچه پیامبر (ص) و با لباس پیامبر این گونه جسارت کنید؟
دژکام گفت: من نمی خواهم آثار سیاسی اجتماعی آن را دنبال کنم اما واقعا نباید اینجور رفتار کرد؛ ما هنور دور هم که بخواهیم جمع شویم محور همین ها هستند و اگر این محور را از دست بدهیم در مقابل غرب چیزی نداریم.
وی گفت: البته در آنها غرب زدگی هست و به تعبیر اقبال لاهوری خود باخته است و خودباختگی خود را به این شکل نشان می دهد و خود را در برابر تمدن اروپایی باخته اند؛ جایی برای پیامبر، زبان عشق به پیامبر و شعر گفتن در مورد آنها نمی ماند.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از برگزاری آیین های شعر عاشورایی به همت اداره کل بهزیستی استان فارس گفت: این تلاش ۱۶ ساله در سازمان بهزیستی امروز به حمدالله می بینیم که به ثمر نشسته است و بحث شعر عاشورایی آنها سوای مجموعه های درون کشور به نوعی جای خود را در کشورهای دیگر هم باز کرده است و این حرکت فرهنگی در سازمانی مانند بهزیستی قابل تقدیر و ستایش است.
وی با اشاره به تحولات قرن‌های اخیر ادامه داد: همان طور که ایران از جهات قدرت اقتصادی و نظامی و جهات مختلف تمدن در این یکی دو قرن اخیر افول کرد به همان نسبت زبان ما هم کنار رفت اما ریشه های عمیق فرهنگی که بین ما مشترک است باز هم وجود داشته است اما متاسفانه ما آنقدر توانایی رشد آن را نداشتیم تا دوباره کسانی مانند شهید سلیمانی میدان دار شدند.این مردهای میدان واقعا کار کردند.
وی ادامه داد:  یکی از تاثیر گذاران در حرکت اربعین شهید سلیمانی بوده است و این موکب ها که راه اندازی شد ابتکار شهید سلیمانی بود و در قضیه سیل خوزستان هم از همین موکب ها برای خدمات رسانی به مردم استفاده کرد و کاربرد موکب ها را متحول کرد.
امام‌جمعه شیراز گفت: شهید سلیمانی باعث شد دوباره ما از شرق هندوستان تا آن طرف آفریقا در حول محور امام حسین (ع) همدیگر را پیدا کنیم.آنچیزی که همه ما را یکی می کرده عشق امام حسین(ع) بوده است.ما فراموش کردیم که این محور را باید مراقب باشیم تا همه چیز باز گل کند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی لطف الله دژکام مناظره اداره کل بهزیستی استان فارس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی لطف الله دژکام انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی لطف الله دژکام مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارس شهید سلیمانی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد