Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تبلیغاتی ویژه استان قزوین با بیان اینکه مکتب شهید رجایی، به عنوان نظام دولتمردی ایران در تراز حکومت علی (ع)، در تاریخ ماندگار شده است، گفت: همه مدیران و سیاستمداران و دولتمردان با سنگ محک شهید رجایی مقایسه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از این طرح‌هایی که امروز در رابطه با حمایت از بازنشستگان و محرومان می‌بینیم، یادگاران دوران طلایی شهید رجایی است و انصافاً هر چه از شهید رجایی بگوییم کم است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سالهاست که گرفتار تورم و اشتغال هستیم، خاطرنشان کرد: نظام اداری کشور ناکارآمد و فرساینده است و کارکنان و مراجعانش را مستهلک کرده است و بنده نه به عنوان یک فرد، بلکه به عنوان جوان نماد گام دوم انقلاب، برای ساخت ایران جدید با مجموعه‌ای از جوانان فرهیخته، دانشمند، فناور، توانا و با تجربه، برای اصلاحات عمیق به میدان آمده ایم.

قاضی زاده هاشمی با تأکید بر اینکه باید بنیادها، رویه حکمرانی و روش اداره کشور بر اساس مدل و برنامه‌های تدوین شده از سوی کارشناسان ما تغییر کند، تصریح کرد: در این برنامه ها، به مسائلی همچون تورم، مسکن، غذا، بهداشت و درمان، کرونا، بورس، حمل و نقل، مسئله امنیت، ورزش قهرمانی و همگانی و حتی واگذاری دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال پرداخته شده است.

وی افزود: برای ساخت ایران جدید، باید جامعه جوان به میدان بیاید و دست در دست مردم بتواند مسئولیت‌های خودش را به درستی اجرا کند.

قزوین، استان صنعتی پیشتاز کشور

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه استان قزوین، استان صنعتی پیشتاز کشور محسوب می‌شود، گفت: استان قزوین با اینکه یک درصد مساحت کشور را داراست، اما ۸ درصد تولیدات اقتصادی کشور متعلق به این استان است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه دشت قزوین از ظرفیت‌های بزرگی در حوزه کشاورزی برخوردار است، خاطرنشان کرد: حجم زیادی از منابع آب سد طالقان که باید به دشت قزوین اختصاص یابد، به کلانشهر تهران منتقل می‌شود و باید با تغییر مدل کشاورزی فعلی به کشاورزی حفاظتی، از دشت حاصلخیز قزوین محافظت کرد.

وی افزود: دشت قزوین با ۶۰ هزار هکتار مساحت ۳۰ هزار بهره بردار دارد که باید با برنامه ریزی دقیق در زمینه تأمین آب کشاورزی، دغدفه کشاورزان استان را برطرف کنیم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: برای تأمین آب شرب و همچنین بخش‌های کشاورزی و صنعتی، طرح ایران سبز تدوین شده است که بر همین اساس، کویرزدایی و آبخیزداری به صورت گسترده اجرا خواهد شد.

وی افزود: در طرح ملی قنات ایران، یک خط لوله آب شور که در مقصد شیرین می‌شود، در اختیار بخش‌های صنعتی و کشاورزی شهر‌های بزرگ قرار می‌گیرد.

به گفته قاضی زاده هاشمی، باید با استفاده از فناوری‌های روز از جمله مهندسی آب و هوا، همچون عربستان، چین و هند، بارندگی‌ها را مدیریت و رطوبت خاک را حفظ کنیم.

حل مشکلات زمین‌های وقفی شهر صنعتی البرز

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات زمین‌های اوقافی شهر صنعتی البرز اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم دولت ما، حل مشکلات زمین‌های موقوفه شهر صنعتی البرز و تسهیل نقل و انتقال املاک این منطقه است.

وی افزود: هشت مدل تأمین مالی تدوین شده است و با اجرای آنها، سرمایه‌های مردم از جمله زمین، تجهیزات کشاورزی، صنعتی و ... قابلیت تبدیل شدن به اوراق نقدشونده و ضمانت در بانک‌ها را خواهند داشت تا بدینوسیله برای توسعه کشور، بتوانیم منابع مالی خلق کنیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: با حل مسئله زمین‌های وقفی در کشور، مشکل نقدشوندگی اموال مردم افزایش پیدا خواهد کرد.

لزوم مدیریت زنجیره ارزش آب در شهرستان تاکستان

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش به مسائل و مشکلات مردم شهرستان تاکستان اشاره کرد و افزود: به علت عدم اجرای طرح‌های آبخیزداری و مهار سیلاب ها، متأسفانه در سال‌های پربارشی در این منطقه سیل به وقوع پیوست که باید برای اصلاح این منطقه، توجه ویژه‌ای کرد.

وی با بیان اینکه بخش‌های مهم کشاورزی و صنعتی در شهرستان تاکستان فعال است، گفت: مسئله اصلی شهرستان تاکستان، مدیریت زنجیره ارزش آب است و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: در شهرستان تاکستان علیرغم اینکه با ۳۵ هزار هکتار باغ انگور رتبه دوم کشور را دارد، اما صنایع فرآوری برای صادرات کشمش به صورت کامل ایجاد نشده است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تاکستان به عنوان یکی از مراکز مهم تولید گوشت قرمز و مرغ در کشور نام برد و گفت: قیمت گذاری نامناسب، عدم تأمین به موقع نهاده‌های دامی و دخالت‌های بیش از حد دولت ها، تولید مرغ و تخم مرغ و صنایع مرتبط با این محصول دامی را به نابودی کشانده است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به مشکلات صندوق کشمش تاکستان تصریح کرد: صندوق کشمش تاکستان برای مدیریت زنجیره ارزش و بهبود فضای کسب و کار تولیدکنندگان این حوزه راه اندازی شد، اما به دلیل دولتی بودن، ناکارآمد است.

وی افزود: دولت باید مسئولیت صندوق کشمش را به باغداران تاکستان واگذار کرده و خودش برای شفافیت بیشتر، بر فعالیت‌های این صندوق نظارت کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات سیل، نشست زمین و همچنین کمبود آب مردم شهرستان بوئین زهرا اشاره کرد و گفت: در رخدادی اخیر به دلیل حذف ۱۶ رشته دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهرستان بوئین زهرا و گسیل دانشجویان به دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مجلس تذکر گرفت و باید فکری به حال دانشجویان این دانشگاه بکنیم.

بی میلی مردم استان قزوین به طرح اقدام ملی مسکن

قاضی زاده هاشمی همچنین به موضوع اختصاص ۶ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به مردم استان قزوین اشاره کرد و افزود: تنها ۲ هزار نفر در استان قزوین در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد پرونده ۷۸۱ نفر تأیید شد و تنها ۵۵ نفر توانستند منابع مالی اولیه این طرح را واریز کنند.

وی افزود: طرح اقدام ملی مسکن، علیرغم تبلیغات گسترده آن وجود خارجی ندارد و با این روش نمی‌توان مردم را صاحب مسکن کرد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با اجرای طرح مسکن، ۴.۵ میلیون مسکن در ظرف ۴ سال تأمین خواهد شد، گفت: با اجرای هوشمندانه این طرح، افرادی که صاحب خانه نیستند، بر حسب درآمد و همچنین قرار داشتن در دهک‌های درآمدی کشور، با پرداخت اقساط ۱۵، ۲۰ و ۳۰ ساله، صاحب خانه می‌شوند.

وی افزود: در تأمین مسکن، احیای بافت فرسوده شهر‌های کشور نیز در دستور کار قرار دارد.

آزادسازی صادرات گوشت قرمز، برای افزایش درآمد دامداران

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات مردم آبیک برای تأمین آب شرب اشاره کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته، طرح انتقال آب سد طالقان برای مصرف شرب مردم شهرستان آبیک، راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: استان قزوین، یکی از بزرگترین استان‌های تولیدکننده شیر کشور محسوب می‌شود، اما افزایش بی رویه قیمت نهاده‌های دامی و مشکلات به وجود آمده بر سر خرید تضمینی شیر، مشکلات دامداران را افزایش داده و باید بین توانایی در تولید، قیمت تمام شده و قیمت واقعی، تعادل ایجاد کرده و از تولید کنندگان حمایت کرد.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: دولت نباید قیمت تولید را به صورت دستوری و موقت پایین بیاورد بلکه با پرداخت یارانه به مصرف کنندگان، قدرت خرید مردم را حفظ کند.

وی افزود: حجم زیادی از گوشت قرمز کشور در شهرستان آبیک تولید می‌شود و با آزادسازی صادرات گوشت، درآمد دامداران افزایش پیدا می‌کند.

قاضی زاده هاشمی در بخش پایانی سخنانش به مشکل مهاجرت روستائیان شهرستان آوج اشاره کرد و گفت: متأسفانه مهاجرت روستائیان شهرستان آوج، مهمترین مسئله این شهرستان است و به علت ضعف خدمات عمومی و کاهش جمعیت دانش آموزی، برخی از روستاها، خالی از سکنه شده اند.

وی افزود: ۷۰ درصد جمعیت آوج در روستا‌ها ساکن هستند و باید به روستاها، بیشتر توجه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنانش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بخش دیگری از سخنانش کاندیدای سیزدهمین شهرستان تاکستان قاضی زاده هاشمی اشاره کرد و گفت استان قزوین شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاهیان آزاد اسلامی واحد شهر قدس در حمایت از مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» در کنار مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی تجمع کردند.

حامد افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با تدابیر حکیمانه فرماندهی کل قوا، پاسخ جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در عملیاتی با عنوان«وعده صادق»، ماحصل قدرت نظامی و دفاعی کشور به نتیجه رسید.

وی افزود: ایران ۱۲ روز زودتر خبر داده بود که عملیات خواهد کرد و به فرمایش رهبری این فقط یک تنبیه است و می‌طلبد بیش از پیش قدردان چنین دستاورد‌هایی باشیم که همانند «طهرانی‌مقدم‌ها» برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس عنوان کرد: تحلیل‌ها نشان می‌دهد موشک‌ها یا پهباد‌ها از خاک اردن عبور کردند و چندین موشک به خاک رژیم غاصب وارد شده و پایگاه‌هایی را مورد اصابت قرار دادند این عملیات باعث شد که جبهه مقاومت و فلسطین روحیه تازه‌ای بگیرد.

 افشاری تأکید کرد: در دانشگاه با ایجاد روشنگری، جریانات فکری و بحث کرسی‌های آزاد اندیشی غرور، افتخار و اقتدار ملت ایران و نیرو‌های مسلح کشور را باید به جوانان و دانشجویان شرح دهیم. جریانات فرهنگی و فکری بدانند که این اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و قدر دان شهدا و نیرو‌های مسلح کشور هستیم.

به گزارش آنا، در این اجتماع، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، حمایت خود را از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صیهونیستی اعلام کردند و با قرائت بیانیه بسیج دانشجویی پایان یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز