Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@23:29:04 GMT

عکس| مرد بانکی سیگاری در آشیانه عقاب‌ها!

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۹۵۰۲

عکس| مرد بانکی سیگاری در آشیانه عقاب‌ها!

خبرورزشی – باشگاه لاتزیو با انتشار یک کلیپ ویدئویی در سایت رسمی خود از مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی جدید این تیم رونمایی کرد.

باشگاه لاتزیو برای معرفی سرمربی جدیدش هم جالب توجه بود. این باشگاه پیش از انتشار بیانیه رسمی و کلیپ معارفه ساری، سه پیام در صفحه توئیتر خود منتشر کرد در پیام نخست در کنار یک شکلک سیگار و سؤالی با این مضمون «چه کسی باید روشن کند؟» و در پیام دوم تنها یک ایموجی سیگار منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام سوم هم که ترکیبی از چند عکس بود، تصویر گروهی بازیکنان لاتزیو، در کنار عکس یک بانک (اشاره به شغل سابق ساری که پیش از مربیگری کارمند بانک بوده است)، یک سیگار لابلای انگشتان ساری و گرمکن تیم لاتزیو دیده می‌شود. اما کلیپ ویدئویی معرفی ساری هم اما جذابیت‌های خاص خودش را داشت چرا که در آن برای معرفی مرد ۶۲ ساله از چهره‌هایی سرشناسی مانند ماهاتما گاندی، فردی مرکوری و استیو جابز استفاده شده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لاتزیو مائوریتسیو ساری لاتزیو مائوریتسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عقاب‌ها به آنفیلد؛ کریستال پالاس باز هم جام لیورپول را ربود؟

اتفاقی که بسیاری از هواداران لیورپول نگران آن بودند رخ داد: لیورپول جام‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد. 

طرفداری | لیورپول با شکست خانگی مقابل کریستال پالاس، ممکن است بهای سنگینی را پرداخت کند. 

10 سال پیش و در مِی 2014، لیورپول برای حفظ امیدهای قهرمانی در لیگ برتر به سلهرست پارک سفر کرده بود. قرمزها که با گل‌های جو آلن، دیمین دلینی (گل به خودی) و لوئیز سوارز تا واپسین دقایق از کریستال پالاس پیش بودند، متحمل یکی از دردناک‌ترین بازگشت‌های تاریخ لیگ برتر شدند. عقاب‌ها طی 10 دقیقه پایانی شکست 3-0 را به تساوی 3-3 تبدیل کردند تا سوارز و چندی دیگر از بازیکنان لیورپول، با سوت داور مسابقه احساساتی شوند. تساوی در لندن به معنای از دست رفتن قهرمانی برای تیم برندن راجرز بود. آن‌ها با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار گرفتند اما سرنوشت قهرمانی از پیش مشخص بود: آن‌ها قرار نبود پس از 24 سال قهرمان لیگ برتر شوند. 

شکست 1-0 امروز مقابل کریستال پالاس نیز می‌تواند به معنای پایانی رویای خداحافظی یورگن کلوپ از آنفیلد با جام قهرمانی لیگ برتر باشد. عقاب‌ها در روزی که اکس‌جی 2.01 را به ثبت رسانده بودند، اختلاف 2 امتیازی لیورپول با منچسترسیتی را تثبیت کردند. از دقایقی دیگر نیز آرسنال میزبان استون ویلا خواهد بود و در صورت برتری، بار دیگر پیشتاز رقابت قهرمانی لقب می‌گیرد. شاگردان اولیور گلاسنر با رقم زدن این پیروزی تاریخی، تنها تیمی هستند که لیورپولِ یورگن کلوپ را در آنفیلد طی سه فصل متفاوت شکست می‌دهند (2015، 2017 و 2024).

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • (ویدئو) کلیپ زیر گرفتن یک فرد مسلح که در سطح جهانی وایرال شد
  • فیلم| زیرکی عقاب در قاپیدن ماهی ماهیگیر
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • حمله عقاب‌ها به آنفیلد؛ کریستال پالاس باز هم جام لیورپول را ربود؟