Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در اولین جلسه هم اندیشی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی سالجاری ، خواستار حضوری قوی و تاثیر گذار در فضای کسب و کار استان و نیز تشکیل انجمن صنفی کارآمد جهت پیگیری حق صنفی با همگرایی ملموس و ارتباط با انجمن های کشوری شد.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن نوری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در اولین جلسه هم اندیشی مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی سال جاری، خواستار حضوری قوی و تاثیر گذار در فضای کسب و کار استان و نیز تشکیل انجمن صنفی کارآمد جهت پیگیری حق صنفی با همگرایی ملموس و ارتباط با انجمن های کشوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از تشکیل جلسه را هم فکری و هم افزایی بهتر و تعامل مطلوب تر مراکز مشاوره در راستای توسعه و ترویج کارآفرینی عنوان کرد و گفت: نقش مراکز مشاوره در پایداری مشاغل بسیارحائز اهمیت می باشد.
محمد اربابی معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی ضمن اشاره به پویایی و تاثیرگذاری مراکز مشاوره در ایجاد و تداوم کسب و کار در سطح استان، تشکیل انجمن صنفی را امری مطلوب برشمرد و اظهار داشت: کارآفرینی در واقع کشف و بهره‌برداری از فرصت‌ها به منظور ارزش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و پایه و اساس توسعه همه جانبه محسوب می‌شود و تحقق این مهم در همه جوامع از جمله کشور ما نیازمند هم افزایی ، تشریک مساعی و تلاش و پشتکار همه دست اندرکاران این حوزه استراتژیک می باشد.
هادی کاهانی مقدم رئیس اداره توسعه کارآفرینی نیز ضمن تشریح برنامه ها و اولویت های کاری مراکز در سال1400، موارد و الزمات درخواستی از مراکز را بیان و با اشاره به ضرورت تشکیل انجمن صنفی توضیحات قانونی در این زمینه را یاد آور شدند.
گفتنی است در ادامه مدیران مراکز مشاوره ضمن بیان مشکلات و موانع کار به بیان راهکارهای پیشنهادی در جهت بهبود راندمان کاری اشاره و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان نیز سه نفر از مدیران بعنوان هیات موسس جهت پیگیری و ثبت انجمن صنفی انتخاب شدند.
19 خرداد 1400 23:26
روابط عمومی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی |
کد خبر : 240,657
کلیدواژه ها: مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی,انجمن صنفی,خراسان شمالی,کارآفرینی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی کار و رفاه اجتماعی تشکیل انجمن صنفی مراکز مشاوره خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی

حمید رضا رمضانی در گفتگو با خبرنگار جام جم با اعلام اینکه این طرح از ۱۹ اسفند سال گذشته آغاز شد و ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان رسید گفت : در این مدت با استقرار اکیپ های ثابت به تعداد ۱۸ نفر و ۳۶ نفر اکیپ سیار از پرسنل دامپزشکی از ۱۲۰۰ واحد تولید، توزیع و عرضه فرآورده خام دامی تا پایان طرح، بازرسی و نظارت مستمر انجام پذیرفت. رمضانی با اشاره به اینکه ، در طی این مدت ۴ هزارو ۱۱۲ مورد بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی انجام شد اظهار داشت : در بازدید های صورت گرفته ،تعداد موارد غیر بهداشتی ۱۷۰ مورد، میزان ضبط فراورده های خام دامی ۲۰۹۱کیلوگرم ، میزان معدوم سازی فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف ۱۶۷۸ کیلوگرم و تعداد مراکز متخلف پلمپ شده یک مورد بوده است . مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت : در استان تعداد ۹واحد کشتارگاه صنعتی و سنتی دام و ۳ واحد کشتارگاه صنعتی طیور وجود دارد که نظارت بهداشتی روزانه بر روند کشتار در مراحل قبل در حین و پس از کشتار دام و طیور توسط ناظرین بهداشتی دولتی و خصوصی در کشتارگاه ها انجام و پس از تایید سلامت و نشانه گذاری لاشه های دام و طیور به واحد های عرضه ارسال می گردد. رمضانی افزود: در طول این طرح نظارت بهداشتی بر کشتار تعداد ۶۱۱۵ راس دام سبک و ۵۹۹ راس دام سنگین با تولید گوشت قرمز به میزان ۲۸۷۲۲۲ کیلوگرم کشتار تعداد۲۱۲۲۲۸۴ قطعه مرغ زنده و تولید گوشت سفید به میزان۴۲۳۰۷۱۲ کیلوگرم انجام پذیرفت./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • جلوگیری از سقط ۱۱۲ جنین در خراسان‌ شمالی
  • نوسازی و به‌روزرسانی ابزارهای اطلاع‌رسانی عرصه ناژوان در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی