Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار مرکز لرستان گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در خرم‌آباد تمام الکترونیکی است و ۱۸۳ شعبه اخذ رای در این شهر پیش بینی شده است.

جعفر طولابی عصر نوزدهم خرداد ماه در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر این شهرستان، اظهار کرد: در آستانه مهمترین رویداد سیاسی اجتماعی کشور یعنی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از این انتخابات‌ها از اهمیت بالایی از نظر جایگاه تشکیلاتی ریاست‌جمهوری و هم تشکیلات شورای اسلامی بر اساس قوانین و وظایف پیش‌بینی شده برای منتخبان برخوردار هستند.

فرماندار خرم‌آباد، موقعیت کشور را از نظر شاخصه‌های داخلی و خارجی ویژه خواند و افزود: باید تلاش کرد که انتخابات با حضور و مشارکت بالای مردم توام با سلامت و امنیت انجام شود.

طولابی با اشاره به مشارکت بالای افراد جهت کاندیداشدن برای شورای شهر، گفت: در این دوره شاهد افزایش مشارکت ۱۰ درصدی نسبت به دور پنجم و ۳۵ درصدی نسبت به دور چهارم شوراهای شهر بوده‌ایم.

 وی با اشاره به تائید صلاحیت ۲۵۰ کاندیدا برای انتخابات شهرستان خرم‌آباد، زاغه و سپیددشت تصریح کرد: از این تعداد داوطلب، ۲۰۰ نفر برای حوزه شهر خرم‌آباد هستند.

فرماندار خرم‌آباد اظهار کرد: بر اساس قانون فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان از ساعت ۷ صبح ۲۰ خردادماه آغاز به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

طولابی از فراهم شدن بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن خبر داد و با بیان اینکه با تلاش مجریان و ناظران، همه فرایندهای برگزاری بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شده و مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: همواره تلاش می کنیم انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه جانب‌داری برگزار شود.

وی افزود: بدون تردید بر اساس قانون حرکت خواهیم کرد چرا که وقتی مبنا قانون قرار گیرد مردم نیز به همه ارکان انتخابات اعتماد کرده و مشارکت حداکثری صورت می‌گیرد.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه رویکرد اصلی مجریان انتخابات فراهم‌ کردن بسترهای لازم برای انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری است، خاطرنشان کرد:راه‌اندازی ستادهای تبلیغاتی در محورهای اصلی شهر ممنوع است و بر اساس قانون هر داوطلب در هر منطقه شهرداری قادر به راه‌اندازی یک ستاد خواهد بود.

طولابی  بر انجام تبلیغات سالم و رعایت موازین قانونی تاکید و تصریح کرد: در غیر این صورت با بروز تخلف از سوی داوطلبان، عمل انجام شده جرم انتخاباتی محسوب شده و متخلفین از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

فرماندار مرکز لرستان با اعلام برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد، افزود: سرعت و دقت این سیستم بسیار بالاست و در دستگاه‌های احراز هویت تغییراتی ایجاد شده تا از رای‌های تکراری جلوگیری کند، تعیین سن رای دهنده، مشخص شدن فوتی‌ها و احراز هویت فرد رای دهنده از دیگر مزایای نرم‌افزار به‌روز شده است. 

طولابی خاطرنشان کرد: ۱۸۳ مرکز اخذ شعب رای برای انتخابات شورای شهر پیش‌بینی شده و همه نقاط شهر برای این مهم پوشش داده شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای شهر انتخابات شورای شهر شورای اسلامی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ شوراي شهر لرستان خرم آباد پیش بینی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای