Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت دوم سریال "زخم کاری" بعد از پخشِ قسمت اول آن در فضای نمایش‌خانگی، به همراه بازیگران و عوامل این مجموعه در پردیس سینمای چارسو روی پرده رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال "زخم کاری" محمدحسین مهدویان اولین تجربه این کارگردان در عرصه ساخت سریال به شمار می‌رود و اولین قسمت آن هفته گذشته برای اولین بار در بسترVOD به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مجموعه نمایش‌خانگی در قالب دو قسمت بعد از فرش قرمز و حضور بازیگران این سریال از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، مه‌لقا باقری، منوچهر علی‌پور و در غیاب هانیه توسلی و سعید چنگیزیان روی پرده نقره‌ای پردیس سینمایی چارسو رفت. 

سریال "زخم کاری" به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روز جمعه 14 خرداد‌ماه  پخش شد. این سریال اقتباسی از کتاب «بیست زخم کاری» اثر محمود حسینی‌زاد است. نویسنده این کتاب پیش از این گفته است که رمانش محیط مردانه‌ای دارد.

طبق اعلام روابط عمومی پلتفرم توزیع‌کننده، سریال مهدویان یک نوآر ملتهب است و با تصمیم ساترا، با درجه‌بندی سنی 15+ سال عرضه خواهد شد. «زخم‌کاری» را محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کنندگی کرده است.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی،(با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری»‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان جواد عزتی شبکه نمایش خانگی زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!

کد خبر 845920 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • ۲۰ سریال برتر اکشن کره‌ای