Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی چهارشنبه‌شب در نشست با اعضای ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در شهرستان دشتی اظهار داشت: به دنبال ایجاد تغییر و تحول هستیم و هر کاری که برای آن انجام بدهیم قطعاً می‌تواند در نتیجه انتخابات و سپس در تشکیل دولت انقلابی و در نهایت ایجاد تمدن نوین اسلامی تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه ما راه مقدسی است، اظهار داشت: هدف ما تشکیل تمدن اسلامی و حکومت عدل مهدوی است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان بوشهر وحدت، یکپارچگی و همدلی را از مهم‌ترین دغدغه‌های نیروهای انقلاب دانست و گفت: خوشبختانه شاهد همدلی و وحدت کم نظیری بین نیروهای انقلابی در استان بوشهر هستیم که البته با توجه به ولایتمداری مردم این خطه، چیزی جز این هم انتظار نمی‌رفت.

جمالی تعدد ستادهای مردمی برای آیت الله رئیسی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید با آغوش باز همه جریانات سیاسی و اجتماعی را در کنار خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نباید به تعدد ستادهای مردمی به عنوان اختلاف نگاه کنیم، ابراز داشت: باید به ستادهای مردمی به عنوان یک پتانسیل، ظرفیت و منشأ خیر و برکت نگاه کرد.

جمالی با بیان اینکه ما می‌خواهیم وحدت در جامعه ایجاد کنیم، افزود: امروز رقبای ما با بلایی که بر سر سفره و معیشت مردم درآوردند دستشان خالی است، بنابراین تنها چیزی که آنها دل بسته‌اند ایجاد اختلاف است.

وی ادامه داد: باید همان چیزی که رقبای ما می‌خواهند نقطه ضعف ما باشد به نقطه قوت تبدیل کنیم و از بروز هر مسئله‌ای که به هر دلیل بخواهد به اختلافات دامن بزند، دوری نمائیم و به همه میدان بدهیم.

جمالی تبلیغات فرد به فرد را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید صدای ما در کوچه و پس کوچه‌ها، روستاها و همه محلات شنیده شود.

وی بر تحقق شعار هر خانه یک ستاد تاکید کرد و افزود: اینکه ما خود را پیروز قطعی انتخابات بدانیم کاملاً اشتباه است زیرا جناح رقیب در روزهای پایانی سعی خواهد کرد مسائل حاشیه‌ای را مطرح کند که ما فرصت دفاع نداشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان بوشهر بر لزوم آمادگی جهت تبیین نظرات و مبانی فکری این کاندیدا برای مردم تاکید کرد و گفت: باید آمادگی لازم را در خود ایجاد کرده و مبانی فکری آیت الله رئیسی را برای مردم طوری تبیین کنیم که اگر شبهه‌ای در لحظات پایانی مطرح کردند، از قبل پاسخ آنها را داده باشیم.

جمالی با اشاره به تنش‌هایی که ممکن است جناح رقیب در روزهای پایانی ایجاد کند، گفت: باید کاملاً آمادگی داشته باشیم و از تمام ظرفیت‌های خود به بهترین نحو استفاده کنیم تا جبهه انقلاب در انتخابات پیش رو موفق و پیروز شود.

کد خبر 5231384

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سیدابراهیم رئیسی دشتی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی گرگان ایلام اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها اراک انتخابات شورای شهر و روستا استان بوشهر آیت الله رئیسی ستادهای مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با یاد و خاطره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، انجام عملیات تاریخی، قاطع و تعیین کننده وعده صادق را تبریک گفت.

وی افزود: در کارنامه سید محمود حسینی مردم داری و ایجاد شرایط برای میدان داری و مردم داری به خوبی قابل تشخیص وجود دارد و وحدت و همدلی ایجاد شده برای رفع موانع و کاستی‌های استان نیز به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: احیای و فعال سازی واحدهای تولیدی، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه، توجه به بخش خصوصی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع فراروی گردشگری بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران بوده است.

عزیززاده گرجی از تلاش‌ها و زحمات استاندار قبلی مازندران تقدیر کرد و گفت: ظرفیت استاندار جدید و فرصت تحولی موجود در فضای استان و استفاده از نیروهای نخبه می‌تواند استان مازندران را به تعالی سوق دهد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شرط موفقیت را همدلی و اتحاد بین بخش‌های مختلف دانست.

در این مراسم قرار است یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شود.

کد خبر 6086258

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق در جهان بی نظیر بود
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی