Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژرژ مندس که نماینده بازیکنان زیادی در سراسر اروپا است، امروز در هتلی در مرکز ایالت لمباردی ایتالیا حضور داشت و با مدیران چند تیم ایتالیایی دیدار کرد. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مندس با ماسارا و مالدینی از میلان در مورد آینده رافائل لیائو و همچنین سایر بازیکنان مذاکره کرد. او همچنین با آدریانو گالیانی، مدیر مونزا برای انتقال موتا کاروالیو دیدار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجنت پرتغالی همچنین با فیورنتینا در مورد سرجیو اولیویرا از پورتو مذاکره کرد اما هنوز بین رقم پیشنهادی و رقم درخواستی، فاصله زیادی وجود دارد. 

امروز ژرژ مندس هیچ دیداری با مسئولان یوونتوس نداشت اما در روزهای آتی احتمال شرایط فرق می کند. در مورد جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از یوونتوس، مشکل اصلی یافتن تیمی است که حاضر باشد دستمزد بالای فوق ستاره پرتغالی را پرداخت کند و همچنین کریستیانو رونالدو هم باید متقاعد شود تا چالش جدیدی را بیرون از تورین بپذیرد. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری سمنان اظهار داشت: ‌دستگاه‌های اجرایی در هر کدام از شاخص‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که نادرست هم نیست. اما باید ببینیم که این آمارها به افزایش رضایت اجتماعی و بهبود وضعیت جامعه منجر شد یا نه؟ اگر نتیجه‌بخش بود یعنی خوب است. اما اگر نشد یعنی یک جا در فرآیند انجام کار مشکلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصل بر پاسخگو بودن است و مدیر باید طوری عمل کند که آشکار و پنهان او در فعالیت باید کاملا مسئولانه باشد و با داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری به وظایف خود عمل کند، افزود: کسی که در یک حوزه قبول مسئولیت کرد باید تلاش کند که آن مسئولیت را تمام و کمال به انجام برساند. هرگونه کوتاهی و کم‌کاری و بی‌انگیزگی یا مسئولیت‌نشناسی در کل نظام اداری اثرگذار است.

کد خبر 845399 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود