Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:44:42 GMT

نجات مسافر پس از سقوط زیر قطار در حال حرکت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۰۲۷۴

نجات مسافر پس از سقوط زیر قطار در حال حرکت

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات مسافر در یکی از ایستگاه‌های قطار هند را به تصویر می‌کشد. این مسافر قصد سوار شدن به قطار در حال حرکت را داشت که ناگهان میان شکاف سکو و قطار سقوط کرد. مامور ایستگاه که در نزدیکی این صحنه حضور داشت بلافاصله وارد عمل شد و با واکنشی سریع این مسافر را از داخل شکاف بیرون کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در ایستگاه قطار لوکمانیا تالاک ترمینوس در منطقه کورلا شهر بمبئی رخ داد.

ویدئوی تهیه شده توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار چگونگی وقوع حادثه و واکنش استثنایی این مامور را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که قطار ایستگاه را ترک می‌کند دیده می‌شود. لحظاتی بعد یکی از مسافران روی سکو در امتداد قطار حرکت و تلاش می‌کند تا سوار آن شود، اما ناگهان این مرد به داخل شکاف سقوط کرده و جانش در معرض خطر قرار می‌گیرد. مامور قطار با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل شده و با بیرون کشیدن وی از داخل شکاف جانش را نجات می‌دهد.

بیشتر بخوانید

لحظه دلهره آور سقوط مسافر در مقابل قطار

گفتنی است؛ در حالی این مامور وظیفه شناس با واکنش به موقع خود توانست جان این مسافر را نجات دهد که در اتفاقی مشابه چندی پیش نیز یک مامور ایستگاه قطار «بوریوالی» هند با نام «پاوان کومار» توانسته بود جان یک مسافر را که به زیر یک قطار در حال حرکت سقوط کرده بود نجات دهد. این مرد با از دست دادن تعادل خود به داخل شکاف میان قطار و سکو سقوط کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایستگاه قطار نجات از مرگ داخل شکاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، حسینی منش افزود:طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وجود یک حلقه مار در داخل کابین کامیون، بلافاصله مأموران امداد و نجات به محل اعزام شدند.
 وی ادامه داد:این کامیون در مسیر انار به مهریز،۵کیلومتر بعداز مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در حال تردد بوده است و راننده کامیون پس از آنکه با علائمی از وجود مار در داخل کابین مواجه می‌شود سریعاً با آتش نشانی تماس می‌گیرد و با مراجعه مأموران امداد و نجات توسط ابزار مخصوص، مار به دام می‌افتد که خوشبختانه در این رابطه به کسی و حتی مار آسیبی وارد نشد.
حسینی منش تصریح کرد:قابل توجه رانندگان، باتوجه به فرا رسیدن فصل بهار وزیادشدن حیوانات موزی و خزندگان، درمناطق بیابانی و کوهستانی ازبسته بودن درب خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار