Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شاکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد داوطلبان شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان ۴۵۷ نفر است که  ۳۲ نفر آنها داوطلبان شوراهای اسلامی در شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد هستند.

وی ادامه داد: ۱۰۷ شعبه اخذ رای در سه نقطه شهری و بیش از ۷۰ نقطه روستایی در نظر گرفته شده است که از این تعداد، ۱۱ شعبه آن سیار است و تعداد عوامل اجرایی که با ستاد انتخابات در روز ۲۸ خردادماه همکاری می‌کنند سه هزار و ۵۰۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بردسکن گفت: با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات در تمامی شعب اخذ رای دستگاه احراز هویت استفاده خواهد شد و اثر انگشت با استامپ در انتخابات حذف و رای دهندگان تنها برگه‌های تعرفه را امضاء خواهند کرد.

شاکری افزود: تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از ۲۰ خرداد ماه تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات آغاز و کاندیداهایی که موارد تبلیغاتی را رعایت نکنند به عنوان تخلف در پرونده آنها درج خواهد شد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده شهرداری‌ شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد مکان‌هایی را برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته اند و کاندیداها باید به طرفداران خود تذکر دهند فقط حق نصب پوستر تبلیغاتی را در این مکان‌ها دارند در غیر این صورت شهرداری‌ می‌تواند از آنها شکایت کند.

فرماندار بردسکن با بیان این که راه اندازی ستاد انتخاباتی تا ۲۰۰ متر مانده به هسته مرکزی شهر بردسکن ممنوع است و هر کاندیدا تنها مجوز یک ستاد انتخاباتی را دارد گفت: کاندیداها باید قبل از راه اندازی ستاد، مسوول و مکان ستاد را به فرمانداری اعلام کنند و از راه انداختن کارناوال‌های تبلیغاتی به جد پرهیز کنند.

شاکری افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی، تجمع انتخاباتی در فضاهای بسته ممنوع است و در فضاهای باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نامزدهای انتخاباتی به مدت ۲ ساعت می‌توانند سخنرانی کنند.

تعداد کرسی‌های شورا در شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد ۱۵ نفر و در روستاها ۲۲۴ نفر است.

بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انابد شهرآباد بردسکن پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انابد شهرآباد انتخابات ۱۴۰۰ انابد شهرآباد بردسکن ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید کمال سادات در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان