Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده رامیان اظهارکرد: هشت ماه از وقوع زمین لرزه در رامیان می‌گذرد و تاکنون بازسازی واحدهای خسارت دیده، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان توضیح داد: زلزله رامیان به ۲۱۱ واحد مسکونی خسارت زده بود که هم اکنون ۱۵۰ خانوار، خانه های خود را تحویل گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد که با اقدام جهادی اولین واحد مسکونی یک ماه بعد از زلزله، در قورچای (مرکز زمین لرزه) افتتاح شد.

حسینی بیان کرد: تلاش می کنیم روند بازسازی تا سالگرد زلزله (۱۷ شهریور) به پایان برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده بازسازی در قورچای به پایان می رسد، گفت: در روستای ویرو هم کار عقب تر بوده که هم اکنون روند بازسازی شتاب گرفته است.

وی تصریح کرد: به مالکان واحدهای خسارت دیده ۶۵ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت، ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن، ۱۰ میلیون تومان بلاعوض ساخت و پنج میلیون تومان کمک هزینه معیشت پرداخت شده و علاوه بر آن صدور سند، نظارت و طراحی ساختمان هم رایگان بوده و ۱۶ پاکت سیمان رایگان هم توزیع شده است.

گفتنی است زلزله شهریور ماه سال گذشته در رامیان، به ۹۱ واحد مسکونی در ویرو، ۷۹ واحد در قورچای و ۴۱ واحد در هفت روستای دیگر خسارت زد.

کد خبر 5231401

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سید محمد حسینی بنیاد مسکن گلستان انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات گرگان اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی بروغنی گفت: یک فروند شناور جست وجو و نجات سبک وزن و پرسرعت معروف به Rib مخصوص انجام عملیات در نقاط کم عمق و سواحل پس از بازسازی در سرسره بندر شهید رجایی به آب اندازی شد.‌

وی در توضیح مشخصات فنی شناور یادشده گفت: این شناور با آبخور کمتر از نیم متر و سبک وزن بعد از نصب کولار به آب اندازی شد تا بعد از انجام سایر تنظیمات آماده به کار شود.

معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: این شناور با سرعت حداکثر ۴۰ گره دریایی دارای هشت متر طول، سه متر عرض و ۳۰ سانتیمتر آبخور است.

بروغنی مهم‌ترین مأموریت و کاربری این شناور را نجات افراد مضطر در مناطق کم‌عمق و سواحل عنوان کرد که سایر شناورها قادر به انجام عملیات جست وجو و نجات در آن مناطق نیستند.

نیمه فروردین‌ماه امسال نیز با پایان کار تعمیرات اساسی و زیرآبی یدک‌کش‌های 'محرم و عسلویه ۲ از بندر بوشهر' در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی، این دو یدک‌کش نیز به چرخه خدمات دریایی برگشتند.

کد خبر 6078682

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بارش‌های بهاری و سیل خروشان در خراسان جنوبی+فیلم
  • موج بارشی جدید از اوایل روز دوشنبه در خوزستان
  • انعقادقرارداد تسهیلاتی ۳۳۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در بانک مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن در کشور با مشارکت مردم تا پایان سال ۱۴۰۲
  • تامین مالی ساخت ۸۵۳۷ واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن خراسان جنوبی
  • جشن پایان خانه‌های خشتی و غیرمقاوم در استان بوشهر برگزار می‌شود