Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا بزرگی شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ کشاورزان و عشایر حامیان حجت الاسلام رئیسی در کرمان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال‌های اخیر را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کردند افزود: پشتوانه این نظام مردم هستند و دشمنان قسم خورده این نظام در این مقطع حساس تمام ابزارهای خود را به کار گرفته تا مشارکت مردم را در انتخابات کمرنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در شرایط کنونی دشمنان به دنبال یأس و ناامیدکردن مردم از این نظام هستند اما با درک درست و انتخاب اصلح از این مسیر عبور کنیم. 

 عضو هسته مرکزی ستاد حامیان حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی حرف های شعاری زیاد زده می شود و در زمانی که انتقال قدرت در دولت‌ها انجام می‌شود این شعارها بیشتر می شود. 

بزرگی با اشاره به اینکه یک چهارم جمعیت کشور را روستاییان تشکیل می‌دهند گفت: تنها در زمان انتخابات یاد این قشر می‌افتند و بعد از انتخابات خبری نیست.

عضو هسته مرکزی ستاد حامیان آیت‌الله رئیسی با تاکید بر نقش آفرینی روستاییان در دفاع مقدس گفت: چرا کسی از روستاییان حرفی نمی‌زنند، مگر روستاییان انقلاب نکردند و در جنگ پای کار نبودند، چرا کسی از آنان حرف نمی‌زنند و به دنبال رفع جدی و اساسی مشکلات آنان نیست . 

وی بیان داشت: پیاده کردن الگوی کشت تا چه حد سخت است که در جنوب کرمان پیازکاران متضرر شدند. 

بزرگی ادامه داد: این وضع و اوضاع کشاورزی کشور است و اما نباید ناامید باشیم زیرا معتقدم این بار دست به دست هم همدل در پای صندوق‌های رأی رییس جمهوری مردمی، جهادی و ولایتمدار پای کار که معتقد به توان داخلی است؛ انتخاب می‌شود . 

وی با اشاره به تحول کشاورزی با شعار روستاهای آباد و کشاورزی اقتصادی از برنامه‌های آ حجت الاسلام  رئیسی است گفت: ٩٨درصد سرمایه گذاری بخش کشاورزی مال مردم است و حوزه کشاورزی باید به مردم واگذار شود و در این راستا دولت نقش حمایت گری را ایفا کند.

رییس شورای وحدت و ائتلاف استان کرمان با اشاره به اینکه در ۲۸ خردادماه در حمایت از فرمایشات رهبری و کاندیدای اصلح مشارکت حداکثری داشته باشیم افرود: بی توجهی و عدم نظارت و کارهای سیاسی بی خاصیت و انتصابات بی مورد وضعیت ما در حوزه کشاورزی را نامطلوب کرده است. 

حجت الاسلام مهدی عرب پورخاطرنشان کرد: در ارتباط با صحبت های تخریب کننده و طعنه هایی که گاهی استفاده شده می گویند حجت الاسلام رئیسی تخصص اقتصادی ندارد؟ آیا روسای قبلی همه تخصص ها را داشتند. 

رییس شورای وحدت و ائتلاف استان کرمان بیان داشت: اشکالاتی که مطرح می شود؛ ناشی از سوء مدیریت و ضعف تدبیر هست؛ ضعف تدبیر ما را به این وضع کشانیده است. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی کرمان ایرنا کشاورزی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی کرمان انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی کرمان ایرنا کشاورزی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای حماسی مردم در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی

دریافت 33 MB

تصویربردار: احمد حسنی

کد خبر 6080449

دیگر خبرها

  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • شعارهای حماسی مردم در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی با ابتکار پژوهشگران کرمانی
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر ظرف یک‌ ماه فعال شود