Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان بحرین قبل از دیدار برابر ایران برای روحیه دادن به بازیکنان دست به اقدام خاصی زد که البته این اقدام او هم جواب نداد. به گزارش ایسنا و به نقل از العالم، در یکی از حساس ترین بازی های انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال بحرین و ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی قاطع ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط سیاسی دو کشور و اتفاقات دیدارهای قبلی دو تیم باعث شد این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

شیخ  ناصر بن حمد آل خلیفه وزیر ورزش و جوانان بحرین قبل از بازی لباس ورزشی به تن کرد و به میان ملی پوشان رفت. او این سخنان را برای روحیه و تحریک بیشتر بازیکنان بر زبان آورد: “سربازان ما به خاطر دفاع از مردم یمن در این کشور جنگیدند و جان خود را فدا کردند. من این پرچم ها را از شانه های آنها که بلافاصله از جنگ برگشتند برداشتم و آنها را به شما بازیکنان هم که سربازان وطن هستید می دهم. من همواره این پرچم ها را به اشخاصی می هم که به دنبال افتخار برای کشور هستند و چه در داخل و چه در خارج در حال جنگ هستند. من امروز این پرچم را به شما می دهم. آنها را از ۲۶ قهرمانی که بلافاصله از جنگ در یمن برگشتند گرفتم و به شما می دهم.”

در ادامه سخنان سیاسی وزیر ورزش و جوانان بحرین به بازیکنان، قبل از رویارویی با ایران آمده است: این پرچم ها را در اتاق هایتان نگه دارید و هر روز به آنها نگاه کنید. به خود بگوید که این فرد بدون هیچگونه چشمداشت و تنها برای دفاع از دین و عربیت راهی یمن شد.

رییس شورای عالی جوانان و ورزش بحرین بعد از بازی هم گفت: در فوتبال برنده و بازنده وجود داد. درست است که ما شکست خوردیم اما آن چه که اخیرا در تیم ملی دیدیم یک انسجام و حماسه ملی بود و نشان می دهد که همه ما برنده هستیم. ما برای این پرچم به انسجام ملی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: ما به هنگام پیروزی خوشحال می‌شویم و به هنگام شکست هم در کنار تیم ملی خود خواهیم بود. باید تاکید کنیم که روحیه ما بالاست و به طرف کسب بهترین‌ها در حرکت هستیم. باید تلاش کادر فنی و بازیکنان را با وجود این شکست ستود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیدار ایران و بحرین وزیر ورزش بحرین وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام ملتهای آسیا برابر تیم بحرین 5-3 برنده شد. تیم ملی ایران حتی از این حریف 2-1 عقب افتاد و با شکست به رختکن رفت اما در پایان برابر بحرینی ها برنده شد.

به گزارش طرفداری، پیروزی برابر بحرین با همین نتیجه ضعیف چندان بد نیست اما وقتی ما با حریف 3-3 می کنیم و بعد از برتری 4-3، بحرین برای مساوی کردن با ما پاورپلی می کند و بر روی اشتباه خود در پاورپلی گل پنجم را دریافت می کند، نتیجه برای ما شیرین نیست.

تیم ملی فوتسال ایران در بازی اول خودش هم برابر تیم افغانستان برد خفیف 3-1 را به دست آورد. نتیجه ای که آن هم برای فوتسال ایران اصلا جذاب و شایسته نیست و نمی تواند ابهت همیشگی ما در فوتسال آسیا را به رقبا القا و دیکته کند. تیم ملی کشورمان روزگاری برابر چنین رقبایی بردهای بزرگ به دست می آورد و تنها برابر رقبای بزرگ مثل ژاپن و تایلند و ازبکستان لنگ می زد اما امروز متاسفانه کارنامه ما از مجموع 2 بازی برابر بحرین و افغانستان 8 گل زده و 4 گل خورده است که اصلا برای ما شایسته و قابل قبول نیست و فوتسال ما را با بحران در کسب نتایج قهرمانانه روبرو خواهد کرد.

تیم ما در شرایطی که وحید شمسایی بزرگ، بهترین بازیکن تاریخ خود را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، با بحران کسب برد قاطع مواجه شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند