Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هشت روز به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده و بازار اخبار در این خصوص، همچنان داغ است.

آغاز تبلیغات نامزدهای شوراها

بیکی فرماندار نهبندان در جلسه قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر نهبندان گفت: شورای شهر اهمیت ویژه ای در پیشبرد اهداف و مدیریت شهری دارد لذا شناخت مردم تأثیر مستقیم در اداره کردن شهر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعد از بررسی صلاحیت داوطلبین شورای شهر نهبندان، ۱۷ نفر واجد شرایط شناخته شده و به عنوان نامزد انتخابات شوراها معرفی شدند.

بیکی گفت: یکی از برنامه هایی که به مشارکت حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه کمک می کند این است که با مردم رو در رو صحبت کرد و برای مشکلات و مسائل مردم راه حل ارائه داد.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه برخی به دنبال تزریق نا امیدی در جامعه هستند، گفت: تمامی مسئولان و مردم باید به فضای پرشور انتخاباتی کمک کنند.

بیشتر بخوانید

 از مشخص شدن تعداد شعب اخذ رأی تا قول ایجاد اشتغال به بانوان+ فیلم

او عنوان کرد: از امروز (۲۰ خرداد)، زمان مجاز تبلیغات کاندیداها آغاز و تا ساعت ۷ صبح روز ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

بیکی از برگزاری برنامه تبلیغات انتخاباتی یک ساعته برای کاندیداهای شورای شهر نهبندان خبر داد و گفت: نامزدهای انتخابات در این برنامه به ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

پیش بینی فضای اخذ رأی برای بیماران کرونایی

برقی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات خراسان جنوبی گفت: از  ۹۶۱ روستای خراسان جنوبی در ۸۰ روستا تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسید و در این روستاها انتخابات شوراهای اسلامی برگزار نخواهد شد.

او افزود: پیرو تأکید دادستان مرکز استان ۴ شعبه دیگر به ۲۳۰ شعبه ای که قبلا در سطح شهرستان بیرجند برای اخذ رأی پیش بینی شده بود اضافه خواهد شد تا ازدحام جمعیت کاهش یابد.

برقی با توجه به همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مراکز بهداشت برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمان انتخابات، اظهار کرد: قرار بر این است تا افرادی که دو هفته قبل از انتخابات تست کرونای مثبت داشته باشند، در محل ویژه افراد مبتلا به کرونا رأی خود را به صندوق بیاندازند.

حضور بیش از ۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در بیرجند

ناصری فرماندار بیرجند با بیان اینکه امسال در ۱۴۰ شعبه اخذ رأی ثابت و ۹۰ شعبه سیار در شهرستان بیرجند کار رأی گیری انجام خواهد شد، گفت: زمان حضور صندوق اخذ رأی در روستا‌ها به شورا و دهیاری اعلام خواهد شد تا مردم آماده باشند.

او با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند امسال به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد افزود: آموزش نحوه رأی گیری الکترونیک توسط صدا و سیما برای مردم پخش خواهد شد.

ناصری با اشاره به اینکه تا این لحظه برای شورای اسلامی شهر بیرجند ۸۵ کاندیدا داریم، اظهار کرد: امسال بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر، عوامل اجرایی، نظارتی و خدماتی برگزاری انتخابات در بیرجند خواهند بود.

نقل های انتخاباتی در فضای مجازی

بر اساس شنیده های مجازی، مدتی است کاندیداهای شورای شهر خوسف در هر جلسه و مراسمی حضور پیدا می کنند و در بین مردم قول های بی پایه و اساس می دهند.

یکی از کابران فضای مجازی هم در فضای مجازی نوشت: بر اساس نظرسنجی های مردمی، تا کنون ۹ نفر در بین کاندیدهای شوراهای شهر از دیگر کاندیدها پیشی گرفتند.

منابع محلی خبر از حضور کاندیداهای فردوس در مساجد سطح شهر و صحبت آنها با هیئت امنای مساجد می دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها خواهد شد اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه دهمین  هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» امشب، چهارشنبه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ، نامزدهای هفته هنر انقلاب ، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ، محسن نفر، میلاد عرفانپور و سایر هنرمندان در حوزه هنری در حال برگزاری است.

تاکنون چهره‌هایی چون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب  عنوان هنرمند انقلاب اسلامی معرفی شدند.

اجرای مراسم برعهده رسالت بوذری است پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت کلام الله مجید تیزر مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب پخش شد.

محمدرضا باقری مدیرعامل مجموعه سوره مهر و دبیر اجرایی هفته هنر انقلاب در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره گفت: بیش از هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه طی نظرسنجی که توسط مراکز حوزه هنری انجام شد، نامزد‌های چهره هنر انقلاب را انتخاب کردند و در نهایت ۹۶ نفر انتخاب شدند. پس از آن کار به هیات انتخاب واگذار شد و بعد از طی این پروسه که در برگیرنده جلسات متعددی بود در نهایت ۵ نفر به عنوان نامزد دریافت جایزه چهره هنر انقلاب معرفی شدند و امروز هم چهره هنر انقلاب خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال چهره بین المللی هنر انقلاب هم داریم که امروز در فواصل زمانی مختلف خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود، افزود: این در حالی است که در طول برنامه امشب مراسم قدردانی دیگری هم داریم که خدمت شما عزیزان معرفی خواهد شد.

سپس با پخش تصاویری از هنرمندان پیشگام هنر انقلاب یاد و خاطره هنرمندان درگذشته حوزه هنری انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در ادامه برنامه هم با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی نوبت به معرفی برترین رویداد هنر انقلاب رسید که در این بخش انیمیشن «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری به عنوان پروژه برگزیده معرفی شد.

همچنین محمدرضا سرشار در آیین اختتایه هفته هنر انقلاب به عنوان چهره ماندگار هنر انقلاب برگزید شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین آرسیتید استبان ارناندس گررو معروف به «آرس» کاریکاتوریست نامدار کوبایی در آیین اختتامیه به عنوان چهره بین المللی هنر مقاومت برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

این گزارش در دست تکمیل است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد