Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@13:22:10 GMT

اجتماع عظیم مردم خوزستان برای سخنرانی رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۰۰۵

اجتماع عظیم مردم خوزستان برای سخنرانی رئیسی

اجتماع عظیم مردم خوزستان برای سخنرانی رئیسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مردم خوزستان سخنرانی رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان

افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان که قرار بود در پایان فروردین ماه صورت پذیرد، برای دومین بار مجددا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان که قرار بود ابتدا در عید فطر صورت پذیرد، اما به دلایلی به پایان فروردین ماه موکول شده بود، برای دومین بار نیز مجددا به تعویق افتاد.

در حالی که قرار بود افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان واقع در استان کرمان به مناسبت عید فطر و با حضور وزیر نیرو انجام شود، اما به قرار اطلاع این مراسم به اواخر فروردین ماه موکول شده بود.

خبرنگار خبرگزاری دانشجو کسب اطلاع کرد پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان که یکی از پروژه‌های عظیم آبرسانی کشور محسوب می‌شود، قرار بود سرانجام با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس پیش از این ١٩ فروردین ماه به دانشجو اعلام کرده بود: ان شاالله احتمالا عید فطر سالجاری خط انتقال آب از خلیج فارس به شبکه آب رفسنجان وصل می‌شود و مردم از آن بهره‌مند می‌شوند.

به گفته حسین جلالی این خط لوله فعلا ظرفیت انتقال ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه را دارد، چون لوله‌ها ظرفیت بیش از این میزان را نمی‌دهد.

طبق اعلام وی، حدود انتقال ۱۱۰ لیتر آب در ثانیه دیگر از این پروژه باقی می‌ماند که در مرحله بعدی اجرا و انجام خواهد شد تا مردم رفسنجان بیش از پیش از آب شرب و سالم بهره‌مند شوند. 

جلالی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص قرارگیری محل تصفیه خانه و آب شیرین کن این پروژه خط انتقال آب اعلام کرده بود: تصفیه خانه و سایر مسائل مربوط به آب شیرین کن این پروژه در رفسنجان نیست و در نزدیکی خلیج فارس و در مسیر خط انتقال وجود دارد.

انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه به رفسنجان

همچنین مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، ٢٥ فروردین ماه اعلام کرده بود: افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه به این شهر می‌شود. 

به گفته علیرضا عبدیان، با اجرای پروژه عظیم انتقال آب از حوزه خلیج فارس به استان کرمان، و افتتاح خط انتقال شهرستان رفسنجان با ظرفیت مذکور خوشبختانه چالش تنش آبی و کمبود آب شرب در این شهر بر طرف خواهد گردید. 

او با اشاره به خدمات دولت در خصوص تامین آب شرب اعلام کرده بود: در حال حاضر از ۲۶ حلقه چاه با توان تولید ۶۰۰ لیتر بر ثانیه برای تامین آب شرب در شهر رفسنجان استفاده می‌شود، که با توجه به کاهش بارندگی‌ها و ادامه خشکسالی ها، در زمان پیک مصرف در روز‌های گرم سال، نیاز به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه دیگر افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان گفته بود: این پروژه عظیم بزودی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت و مردم رفسنجان از فواید آن بهره‌مند خواهند شد.

شایان ذکر است شهرستان رفسنجان طی سال‌های اخیر به دلیل کاهش بارندگی و خشکسالی‌های مکرر، همواره با کمبود آب مواجه بوده است.

دیگر خبرها

  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • عظیم تربن سیل کاجو در نیم قرن اخیر
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • شعارهای حماسی مردم در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • (ویدئو) عبور تمساح عظیم‌الجثه از جاده
  • اجتماع مردم رودبار قصران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • مردم چناران به شکرانه عملیات وعده صادق تجمع کردند