Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@10:17:48 GMT

افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ | تفاوت را احساس کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۰۲۲

افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ | تفاوت را احساس کنید

به گزارش همشهری‌آنلاین، رقابت‌های یورو ۱+۲۰۲۰ از ساعت ۲۳:۳۰ فردا با دیدار افتتاحیه بین تیم‌های ایتالیا و ترکیه و در ورزشگاه المپیکوی رم آغاز می‌شود. در ۳ رویارویی قبلی، ۲ تیم ۲ بار تن به تساوی ۱-۱ داده‌اند و یک‌بار هم در سال ۲۰۰۰ ایتالیا ۱-۲ ترکیه را شکست داده است. اما این‌بار اوضاع فرق دارد.

ایتالیا دیگر آن تیم تدافعی و کاتناچویی گذشته نیست و با مانچینی با سیستم هجومی ۳-۳-۴ به مصاف رقبا می‌رود و ترکیه هم با شنول گونش زیاد گل می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی یک بازی پرگل در دیدار افتتاحیه پیش‌بینی عجیبی نیست. بعید است مارکو وراتی که یک‌ماه است با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کند به بازی امشب برسد. در غیاب او جورجینیو در کنار لوکاتلی و نیکولا بارلا در خط میانی ایتالیا به بازی گرفته می‌شوند. ایموبیله هم به‌نظر می‌رسد نسبت به کاپیتان تورینو یعنی بلوتی شانس بیشتری برای حضور در نوک حمله دارد. در کنار او اینسینیه و براردی یا کیه‌زا به میدان می‌روند. خط دفاعی ۴ نفره هم با حضور اسپیناتزولا و فلورنتزی در ۲ سمت خط دفاعی و کیه‌لینی و بونوچی در قلب دفاع و پشت‌سرشان دوناروما درون دروازه تشکیل خواهد شد.

در ترکیب ترکیه هم بازیکنان سرشناسی حضور دارند که ۲ تن از آنها به‌تازگی با لیل قهرمان فرانسه شده‌اند. چاکر درون دروازه می‌ایستد. چلیک، دمیرال، سویونجو و مراس مدافعان این تیم هستند. خط هافبک ۵ نفره ترکیه هم با بازیکنانی مثل توفان، یوکوسلو، چالهان‌اوغلو، کارامان و یازیجی شکل می‌گیرد و ایلماز کاپیتان در پیشانی خط حمله قرار خواهد گرفت. ایتالیا ۱۰‌بازی قبلی‌اش را با برد پشت‌سر گذاشته و در هر بازی دست‌کم ۲‌گل وارد دروازه حریفان کرده است. ترکیه در ۵ بازی اروپایی آخرش از ۶ بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در ۶ بازی پیاپی شکست نخورده است. ترک‌ها در ۱۳ بازی آخرشان تنها یک‌شکست داشته‌اند و در این ۱۳ بازی موفق شده‌اند فرانسه و هلند را ببرند و با آلمان مساوی کنند. ایتالیایی‌ها هم با مانچینی ۲۷ مسابقه است که شکستی را تجربه نکرده‌اند.

کد خبر 606556 برچسب‌ها فوتبال جام ملت‌های اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری دیدارهای رده بندی سوپرلیگای ایتالیا، تیم ترنتینو که در رسیدن به فینال ناکام ماند، توانست با نتیجه سه بر دو مقابل آلیانز میلانو به برتری برسد.

در این بازی جذاب، تیم ترنتینو ست های دوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 19 و 15 بر 11 پیروز شد و شاگردان روبرتو پیاتزا نیز ست های اول و سوم را با نتیجه مشابه 25 بر 23 بردند تا این ترنتینو باشد که گام اول برای کسب رتبه سوم را پیروز شوند.

در این دیدار کمیل ریچلیکی قطر پاسور لوکزامبورگی- ایتالیا ترنتینو بیست و یک امتیاز برای تیمش به دست آورد و در تیم میلانو نیز فره رگرز بلژیکی بیست و چهار امتیاز کسب کرد.

رتبه سوم به دلیل داشتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای دو تیم بسیار ارزشمند خواهد بود و میلانو و ترنتینو تلاش خواهند کرد این رتبه را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • اوکراین: احساس می‌کنیم غرب ما را در جنگ تنها گذاشته است
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک