Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رئوفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد هفت هزار و ۶۳۸ نفر داوطلب روستایی و ۶۹۷ نفر داوطلب شهری هستند که تایید صلاحیت نهایی شدند.

وی ادامه داد: تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بسترهای مشخص شامل محیطی، شهری و شبکه های اجتماعی اغاز شده و هشت صبح ۲۷خرداد پایان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهار داشت:کاندیداهای شهری برای ۲۱۵ کرسی پنج نفره در ۴۳ شهر، هفت کرسی در شهر میناب و ۱۱ کرسی در شهر بندرعباس و کاندیداهای روستایی نیز برای ۱۱۷ کرسی پنج نفره و هزار و ۲۰۴ کرسی سه نفره باهم رقابت می‌کنند.

رئوفی ادامه داد: سقف تعیین شده شعبه‌های اخذ رای در هرمزگان یک هزار و ۶۶۴ شعبه است که طبق آخرین وضعیت در سطح استان تاکنون یکهزار و ۵۵۱ شعبه فعال (شامل ۹۹۵ شعبه ثابت و ۵۵۶ شعبه سیار) ساماندهی شده است.

وی ابرازداشت: این شعبه‌ها شامل ۵۶۳ شعبه شهری (۵۰۸ ثابت و ۵۵ سیار) و ۵۸۸ شعبه روستایی (۴۸۷ ثابت و ۵۰۱ سیار) است.

رییس ستادانتخابات هرمزگان اظهارداشت: درحال حاضر ۳۴ هزار نفر عوامل اجرایی در استان شامل نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی شعبه، نیروهای انتظامی، خدماتی، بازرسی و ناظران شوراها در پای صندوق‌های رای ساماندهی شده اند که در هر شعبه ۲۲ تا ۲۵ نفر مستقر می‌شوند.

 در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال حدود یک میلیون و ۱۸۹ هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد افراد ۸۰ هزار  نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۳ شهرستان، ۴۵ شهر، ۴۰ بخش و ۸۷ دهستان هرمزگان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت

دریافت 18 MB کد خبر 6064010

دیگر خبرها

  • تناسبی بودن آرا در حوزه‌های انتخابیه بالاتر از ۳ نامزد اجرا شود
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در هرمزگان
  • تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت
  • آغاز برداشت گندم کشور از هرمزگان
  • برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست