Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کاشان با بیان اینکه مردم تاثیر انتخاب خوب و بد را دیدند، گفت: رئیسی دغدغه تولید و رفع مشکلات را دارد. - اخبار استانها -

مهدی واصفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به برگزاری انتخابات در 28 خرداد اظهار داشت: الحمدلله اکثر مردم به اهمیت حضور در انتخابات و حضور حداکثری آگاهی دارند و رهبر معظم انقلاب نیز حضور حداکثری را تبیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این شرایط و در موضوع امنیت ملی و دیگر شاخصه ها حضور حداکثری در انتخابات بیشتر نمود پیدا کرده است، افزود: حضور مردم و مشارکت حداکثری منحصر به امنیت ملی نیست و تاکید بر مشارکت حداکثری در راستای آن است که خود در سرنوشتمان دخیل باشیم.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در کاشان با بیان اینکه مردم نتیجه انتخاب‌های درست و اشتباه خود را در سال‌های اخیر دیدند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بر مشارکت حداکثری تاکید بسیار زیادی دارند و آیت‌الله رئیسی نیز به تاسی از رهبری به واسطه ابلاغ از ستاد مرکزی بر حضور حداکثری در انتخاب تاکید دارد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات جزء راهبرد، برنامه و سیاست‌های ما است، گفت: اعتقاد داریم حضور حداکثری مردم در انتخابات تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است و بر همین اساس در این زمینه تاکید شده است و در کنار آن بحث‌های اقناعی و ارائه عملکرد آیت‌الله رئیسی نیز پیگیری می‌شود.

نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در استان زنجان در دفتر تسنیم برگزار می‌شود‌‌ ‌‌برنامه آیت‌الله رئیسی استفاده از نخبگان سیاست و اقتصاد برای مدیریت بهتر کشور استرئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در گلستان: باید با چشمانی باز گزینه اصلح را انتخاب کنیم + فیلم

واصفی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در طول زمان‌های تصدی مسئولیت در حوزه‌های مختلف به خوبی عمل کردند، تصریح کرد: مردم از زمان حضور آیت‌الله رئیسی در آستان قدس رضوی عملکرد وی را به خوبی به یاد دارند؛ حضور آیت‌الله رئیسی در آستان قدس و ارائه خدمات بزرگ در آن زمان از ارائه خدمات به زائران تا مجاوران و محرومان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ضمن اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی رئیسی در قوع قضائیه و بهسازی، نوسازی و تربیت نیروی انسانی و برخورد با متخلفان تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی در طول این مدت بار قوه مجریه را نیز به دوش کشید و صدها کارخانه در کشور را احیا و یا از ورشکستی و تعطیلی نجات داد و صدها نفر اشتغال و میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری را مجدد احیا کرد.

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در کاشان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی عزم جدی برای رونق تولید، رونق اقتصاد و رفع مشکلات دارد، افزود: عموم مردم از عملکرد آیت‌الله رئیسی طی چند سال اخیر اطلاع دارند و امید است با انتخاب فرد اصلح خادمان خود در عرصه‌های مختلف بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.

انتهای پیام/801/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی مشارکت حداکثری رئیسی در کاشان حضور حداکثری رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • رئیس جمهور وارد دامغان شد
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم