Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@09:12:24 GMT

وزیر صمت به استان کرمان رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۲۳۴

وزیر صمت به استان کرمان رفت

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز ۲۰ خردادماه وارد قلعه گنج در استان کرمان شد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از ایسنا، "علیرضا رزم حسینی" با استقبال استاندار کرمان، فرماندار قلعه گنج و تعدادی از مدیران وارد این شهرستان شد.

بازدید از شهرک صنعتی و فعالیت های بنیاد مستضعفان، معین اقنصادی، کارخانه آهک، برق صبا، شیر، کولرسازی از برنامه های رزم حسینی در شهرستان قلعه گنج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر صمت سپس در شهرستان منوجان کارخانه کنسانتره کرومیت اسدزاده را افتتاح و از پروژه های گهرزمین، معین اقتصادی منوجان بازدید خواهد کرد.

امروز همچنین کارخانه تولید کنستانتره طلا و فرآوری سیلیس در فاریاب با حضور وزیر صمت و استاندار کرمان به بهره برداری می رسد.

سفر به شهرستان جیرفت برنامه بعدی وزیر صمت است که در اسفندقه کارخانه سرگز اسفندقه افتتاح می شود. همچنین کارخانه های آرد و کارتن سازی نیز در جیرفت به بهره برداری می رسد.

جلسه رفع موانع تولید و نشست با فعالان اقتصادی و کارکنان سازمان صمت جنوب و بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲جیرفت آخرین برنامه های رزم حسینی و زینی وند در جیرفت است.

وزیر صمت جمعه در کرمان حضور دارد و بازدید از شهرک صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی از برنامه های پیش بینی شده سفر رزم حسینی به شهرستان کرمان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزیر صمت پول نیوز بنیاد مستضعفان کارخانه شهرک صنعتی رزم حسینی وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به استان سمنان، بصورت میدانی از عملیات اجرایی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های شهر‌های شاهرود، دامغان، سمنان و همچنین پارک‌های علم و فناوری اطلاعات شاهرود و سمنان بازدید کرد.

زارع پور در شهرستان شاهرود ابتدا از کارگاه شوتینگ فیبر نوری در داکت‌های کارگذاشته شده در زمین بازدید کرد و بصورت میدانی وضعیت اجرای این پروژه در شاهرود را مورد بررسی قرار داد.

پروژه فیبر نوری شهرستان شاهرود در ۱۲۰ کیلومتر طراحی شده که شرکت ایرانسل تاکنون ۲۷ کیلومتر از آنرا حفاری و داکت گذاری کرده است.

وزیر ارتباطات سپس به پارک علم و فناوری شاهرود رفت و از بخش فناوری و نوآوری این پارک بازدید و مدیران مجموعه نیز توضیحاتی درباره فعالیت‌های این بخش ارائه کردند.

زارع پور در ادامه به دامغان رفت و از اجرای عملیات حفاری و داکت گذاری فیبر نوری در شهرستان دامغان بازدید کرد.

پروژه فیبر نوری شهرستان دامغان توسط شرکت آسیاتک در ۷۵ کیلومتر طراحی شده که ۱۹ کیلومتر آن حفاری شده است.

در ادامه وزیر ارتباطات از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز استان سمنان و اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های این شهر بازدید کرد و بعد از شنیدن توضیحات مدیران مربوطه، دستوراتی برای تسریع و بهبود کار ارائه کرد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های شهر سمنان نیز در ۱۴۰ کیلومتر طراحی شده که شرکت آسیاتک به عنون اپراتور منتخب برای این پروژه تاکنون ۵ کیلومتر حفاری و داکت گذاری کرده است.

بنابه این گزارش، امروز (پنجشنبه) زارع پور، وزیر ارتباطات همزمان با سفر رییس جمهوری به استان سمنان و شهرستان میامی سفر کرد و با حضور وی به عنوان نماینده دولت، تعدادی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • بازدید نماینده وزیر صمت از کارخانه‌های استان سمنان
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟