Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@20:42:49 GMT

پیش‌بینی قیمت دلار در بازار امروز ۲۰ خرداد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۳۸۲

پیش‌بینی قیمت دلار در بازار امروز ۲۰ خرداد

فرارو- قیمت دلار روز چهارشنبه ۱۹ خرداد با افزایش ۱۸۰ تومانی نسبت به سه‌شنبه، روی عدد ۲۴ هزار و ۱۸۰ تومان قرار گرفت. قبل از ساعت ۱۲ قیمت دلار تا ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان جلو رفت. یعنی بیشترین رقم از ابتدای هفته. اتفاقی که برخی آن را بی‌ارتباط با صحبت‌های وزیر امور خارجه آمریکا نمی‌دانند. باقی ماندن صد‌ها تحریم، حتی پس از توافق دوباره در برجام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین اظهار نظر آمریکایی‌ها پیش از شروع دور ششم مذاکرات وین است. برخی هم رشد ۲۵۰ تومانی در شروع معاملات دیروز را حاصل دسترنج دلال‌ها می‌دانند. اسکناس آمریکایی دوهفته‌ای می‌شود که در یک محدوده ۵۰۰ تومانی (۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان و ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان) زندانی شده و افزایش ۲۵۰ تومانی، غنیمتی است برای سود یک‌روزه. اما با رفتاری که شب گذشته از معامله‌گران عمده دیدیم، احتمالا امروز اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد. در پایان هفته سوم خرداد بد نیست از سوددهی بازار‌های مختلف نسبت به اولین روز ماه بگوییم. شاخص کل بورس تهران ۲.۸ درصد رشد داشته و دلار حدود پنج درصد. اوضاع روی کاغذ برای سکه‌باز‌ها بهتر است. سکه طرح جدید یا همان سکه امامی طی این مدت افزایش ۶ درصدی را به‌ثبت رسانده.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد روز چهارشنبه ۱۹ خرداد به ۲۴ هزار و ۱۸۰ تومان رسید. ۱۸۰ تومان بیشتر از روز سه‌شنبه. رفتار روز گذشته دلار در بازار، شبیه به سریال‌های تکراری بود. افزایش قیمت در ابتدای معاملات، نزدیک شدن به رقم ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و عقب‌نشینی از نیمه‌های روز. جنب‌وجوش دلال‌ها در معاملات پشت‌خطی قیمت دلار را قبل از ظهر تا ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان جلو برد. باتجربه‌هایی که از سرنوشت نهایی دلار در پایان روز باخبر بودند، همان موقع شروع به فروش و سودگیری کردند. ساعت هشت شب، آخرین معاملات با رقم ۲۴ هزار و ۱۸۰ تومان صورت گرفت.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز سه‌شنبه

قیمت روز چهارشنبه

تغییرات

۲۴ هزار تومان

 ۲۴ هزار و ۱۸۰ تومان

۱۸۰ تومان افزایش

 

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۳۰ تومان افزایش پیدا کرد. بانک‌مرکزی حوالی ساعت ۲ ظهر، آخرین قیمت فروش دلار را ۲۳ هزار و ۵۸۰ تومان تعیین کرد. روند تغییر قیمت دلار در بانک‌مرکزی دیروز دقیقا شبیه به بازار آزاد بود. انگار سیاست فعلی، نزدیک نگه داشتن قیمت دلار دولتی به بازار آزاد است.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز سه‌شنبه

قیمت روز چهارشنبه

تغییرات

۲۳ هزار و ۵۴۹ تومان

۲۳ هزار و ۵۸۰ تومان

۳۱ تومان افزایش

 

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی، دیشب به ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان رسید. ۱۳۰ تومان کمتر از قیمت بازار آزاد. احتیاط این روز‌های بازار را می‌شود از نوسان محدود و ۲۸۰ تومانی کف و سقف لفظ‌های معاملات عمده فهمید. پنجشنبه‌ها، ذاتا روز آرامی در بازار محسوب می‌شود؛ دلال‌ها هم در معاملات پشت‌خطی، ۱۳۰ تومان کمتر از قیمت بازار رضایت داده‌ند. احتمالا نباید منتظر نوسان زیادی در معاملات امروز باشیم.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان

۲۳ هزار و ۹۳۰ تومان

۲۴ هزار و ۲۱۰ تومان

۲۸۰ تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار صرافی ملی معاملات پشت خطی قیمت دلار در بازار معاملات پشت خطی روز چهارشنبه بازار آزاد ۲۵۰ تومان ۲۳ هزار قیمت روز سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد

تحلیل رفتار فعالان و معامله‌گران خودروهای تجاری نشان می‌دهد این بازار صعودی و از رکود خارج می‌شود. بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو460  (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.

ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟