Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز از آغاز طرح ساماندهی و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی پوشاک در سطح شهرکرج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، بهروز حصاری با اشاره به نشست سه جانبه اخیرمیان اداره نظارت براماکن عمومی نیروی انتظامی استان البرز،اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج  ومدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان  گفت: اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر واحد های صنفی پوشاک فروشی با رویکرد ترویج فرهنگ عفاف وحجاب و برخورد با فروشندگان البسه مغایر با شئونات جامعه اسلامی در دستورکار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در پی رهنمودهای امام جمعه محترم شهرکرج و دغدغه ایشان در بروز برخی ناهنجاریهای اجتماعی برگزار شد وطی آن نحوه اجرای فوری طرح های بازرسی وبرخورد با توزیع کنندگان پوشاک مغایربا عرف جامعه با محوریت اتاق اصناف ،نیروی انتظامی ،اتحادیه پوشاک و واحد بازرسی و نظارت مورد بررسی قرار گرفت.

حصاری بیان کرد: بر همین اساس ، طرح تشدید بازرسی از واحد های صنفی پوشاک فروشی و مراکز تجاری شهرکرج از سه شنبه هجهفته جاری آغاز شده  و طی آن  با عرضه کنندگان و فروشندگان البسه نامتعارف بویژه در حوزه پوشاک زنانه و متصدیان واحد های صنفی که نسبت به موضوع  فوق بی توجه باشند بر اساس مقررات برخورد خواهد شد .

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: تمامی متصدیان واحد های صنفی پوشاک موظف اند ضمن همکاری با بازرسان ، از ارائه هر گونه پوشاک مغایر با فرهنگ و عرف عمومی جامعه خودداری کرده و در اجرای هر چه بهتر این طرح فرهنگی همکاری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج البسه خارجی پوشاک نامتعارف صنفی پوشاک واحد های صنفی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات صنفی بازرسی‌های متعددی از اصناف انجام شده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح گشت ویژه و پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی، گشت تعزیرات با همکاری بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان اداره صمت اقدام به بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی اعم از سوپرمارکت‌ها، نانوایی، مراکز عرضه مرغ و گوشت، میوه فروشی، مراکز تهیه غذا، کیف، کفش و پوشاک کردند که در جریان این گشت‌ها برای تعدادی از واحدهای متخلف گزارش ثبت تخلف تنظیم و تشکیل پرونده نیز صورت پذیرفت.

مظفری با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان تعطیلات اجرا شد، اضافه کرد: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و ۶۸ واحد متخلف نیز به پلمب و نصب بنر محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلف کشف شده از اصناف زنجانی شامل تخلف گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید بود.

کد خبر 745262

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت