Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی عراق روز جمعه و از ساعت ۲۱ به وقت تهران، در هفتمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، به مصاف هنگ کنگ می رود که آنها در این بازی دو بازیکن اصلی خود را به همراه ندارند.

روزنامه بغداد تودی در این خصوص نوشت:

علاء موهاوی و امجد عطوان دو بازیکن اصلی تیم ملی به دلیل دریافت کارت زرد مقابل کامبوج، دو اخطاره شده و نمی توانند عراق را در بازی روز جمعه در برابر هنگ کنگ همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سعد ناطق که به دلیل ۲ اخطاره بودن در بازی با کامبوج غایب بود، می تواند عراق را در دیدار روز جمعه همراهی کند ضمن اینکه ابراهیم بایش تمریناتش را ادامه می دهد تا در صورت آمادگی، برای تیم ملی به میدان برود.

همچنین مهند علی، طارق همام و احمد ابراهیم سه بازیکن تیم ملی عراق هستند که تک اخطاره بوده و در صورت دریافت کارت زرد مقابل هنگ کنگ، دیدار با ایران را از دست می دهند. مهند علی و طارق همام در بازی رفت با بحرین و احمد ابراهیم در دیدار رفت مقابل ایران کارت زرد گرفته و در خطر از دست دادن بازی با شاگردان اسکوچیچ هستند.

عراقی ها همچنین تمرینات خود را برای بازی با هنگ کنگ از سر گرفتند که در این جلسه تمرینی تنها علی فائز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا غایب بود. ابراهیم بایش نیز به تمرینات گروهی اضافه شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

شایعات محرومیت رامین رضاییان در دیدار حساس با پرسپولیس صحت ندارد.

طرفداری | باشگاه سپاهان تاکید کرده رامین رضاییان از نظر قانونی مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که رضاییان به دلیل چهار کارته شدن، جدال با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

این مدافع راست باتجربه سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و می‌تواند انگیزه مضاعفی برای درخشش در این دیدار داشته باشد.

توییت مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان درخصوص شایعه محرومیت رامین رضاییان

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست