Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند، در درگیری میان نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و ماموران ویژه صهیونیستی در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری ۲ نیروی فلسطینی و یک نظامی صهیونیستی کشته شدند.

به نقل از الجزیره، منابع فلسطینی اعلام کردند در درگیری شهر جنین دو نیرو از سرویس اطلاعات نظامی تشکیلات خودگردان فلسطین کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در جنین، همچنین یک فلسطینی زخمی و دو تن دیگر توسط نیروهای صهیونیستی ربوده شدند.

این گزارش می‌افزاید، یک افسر صهیونیستی نیز در یورش نیروهای ویژه صهیونیستی به شهر جنین کشته شده است.

بنابر گزارش خبرنگار الجزیره، نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیلی در یک عملیات نظامی پس از یورش به شهر جنین از این شهر عقب نشینی کردند.

منابع خبری چهارشنبه شب نیز گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و شماری را زخمی کردند.

پیش‌تر وزرات خارجه فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به تداوم تعرض رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، اهالی قدس اشغالی و کرانه باختری، اعلام کرده بود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ملتهب کردن اوضاع برای ماندن در قدرت تلاش می‌کند.

اراضی اشغالی فلسطینی طی هفته‌های اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری رخ داده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کرانه باختری شهر جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟

آفتاب‌‌نیوز :

 وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

به گزارش شبکه الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در شش مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز تجمع فلسطینی‌ها در منطقه شیخ رضوان در شمال غزه را بمباران کرد که در آن ۶ نفر به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب نیز به خانه‌ای در جنوب نوار غزه حمله و هفت فلسطینی را شهید کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • مبارزان فلسطینی در کرانه باختری 4 نظامی اسرائیلی را زخمی کردند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری