Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  در گفت‎‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت انبارهای امدادی هلال احمر، اظهار کرد: شارژ انبار‌های امدادی بر اساس اعتباراتی که دولت به هلال احمر تخصیص می دهد انجام می‌شود و اقلام‌های امدادی به ۳ دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول شامل اقلام زیستی مانند چادر، پتو، لوازم گرمایشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌شود که در این زمینه در شرایط بحرانی ۷۰٪ آمادگی تامین را داریم.

وی افزود: دسته دوم و دسته سوم شامل مواد غذایی و لوازم بهداشتی است که بر اساس میزان اعتبارات تامین می‌شود، اما به علت تاریخ مصرف نمی توان در مدت طولانی نگهداری و توزیع کرد که بر این اساس معمولا میزان ذخیره سازی نسبت به دسته اول کمتر است.

ولی پور با بیان اینکه وضعیت انبارهای هلال احمر تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: انشالله که حادثه‌ای نداشته باشیم! ولی در حوادث احتمالی تا امروز پاسخگو بودیم و در صورت حوادث جدید باز هم پاسخگو خواهیم بود و جای نگرانی نیست.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره روند واکسیناسیون امدادگران و نجاتگران هلال احمر گفت: واکسیناسیون در دستور کار است، طبق مکاتباتی که با وزارت بهداشت انجام شده مجوز ۵۰ هزار واکسن به کارکنان و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سراسر کشور صادر شده است.

وی در مورد نوبت بندی و سهمیه تزریق واکسن استان‌ها افزود: این اقدامات نسبت به سهمیه اختصاص یافته به استان‌ها تحت نظارت دانشگاه‌ها به خود استان‌ها واگذار شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اولویت دریافت واکسن با نجاتگران، کارکنان مراکز درمانی، داروخانه‌ها و پست‌های ورودی موقت در مبادی ورودی استان‌های کشور است.

او در مورد روند تزریق واکسن کرونا تا کنون، گفت: واکسیناسیون امدادگران استان فارس کامل شده و سایر استان‌ها تا ۵۰٪ انجام شده است، همچنین واکسیناسیون استان تهران از هفته گذشته آغاز شده و در حال انجام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر انبارهای امدادی واکسیناسیون امدادگران هلال احمر استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان امداد و نجات اعلام کرد: با توجه وقوع سیلاب در استان‌های جنوبی کشور در ٤ روز اخیر، امدادگران هلال احمر ١٩٣ نفر را به مناطق امن انتقال دادند.

همچنین ١٢٥٠ نفر در اردوگاه‌های اضطراری، اسکان داده شدند. عملیات امدادرسانی در ٤ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان همچنان ادامه دارد.

٢ فروند بالگرد هلال احمر در مناطق روستایی در حال امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی هستند.

کد خبر 6082770

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند