Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،  سرهنگ" رامین پاشایی " معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ، در تشریح این خبر اظهار داشت: افراد سودجو با ساخت اکانت کاربری جعلی در پیام رسان واتساپ با نام کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری و انتساب خود به ریاست و یا اعضای ستاد انتخابات کاندید ریاست جمهوری با کاربران تماس مجازی و آنلاین می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کلاهبرداران با طعمه های خود به عنوان « برنده شدن در قرعه کشی حامیان ستاد انتخاباتی » تماس می گیرند و با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی فریب خوردگان نسبت به برداشت از حساب آنها اقدام می کنند.
سرهنگ پاشایی افزود: با توجه به رصدهای صورت گرفته و گزارش های متعدد مردمی به این پلیس مشخص شده در بعضی اوقات این افراد با استفاده از ترفندهای مختلف، مشخصات خانوادگی و حتی شماره حساب قربانیان را نیز به دست آورده و با جلب اعتماد آنان کدهای تایید بانکی را نیز گرفته و حساب آنها را خالی می کنند.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ضمن بیان اینکه علیه این مجرمان در این حوزه تشکیل پرونده داده شده است، از شناسایی و دستگیری یکی از متهمان با هویت معلوم در این خصوص خبر داد و از عموم مردم خواست در صورت فریب و یا برداشت وجه بدین شیوه از حساب بانکی آنها، ضمن طرح شکایت در مراجع قضائی و مراجعه به پلیس فتا نسبت به پیگیری شکوائیه خود اقدام کنند.
وی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب این گونه ترفندها را نخورند و با تنظیمات امنیتی بر روی پیام رسان ها و گوشی تلفن همراه خود ، دسترسی افراد غریبه را محدود کرده و همواره آگاه باشند که هیچ کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از این طریق با کاربران تماس برقرار نخواهند کرد.
وی تصریح کرد: هموطنان می توانند در صورت مشاهده هر‌گونه مصادیق تخلفات سایبری انتخابات 1400 موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir درمیان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا رامین پاشایی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس

حساب رسمی و اسپانیایی‌زبان لوشامپیونه با اشاره پیراهن سفیدرنگ رئال مادرید، توییتی طعنه‌آمیز در واکنش به پیروزی پی‌اس‌جی مقابل بارسا منتشر کرد.

طرفداری | حساب X لیگ 1 فرانسه پس از پیروزی پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد.

شب گذشته دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت یک شب تاریخی در کاتالونیا برای لوئیز انریکه و شاگردانش رقم خورد. 

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

پیروزی 4-1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا، واکنش کنایه‌آمیز حساب رسمی لیگ 1 فرانسه در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) را به همراه داشت. حساب اسپانیایی‌زبان لیگ 1 با اشاره به پیراهن سفیدرنگ پی‌اس‌جی در جدال شب گذشته که هم‌رنگ با پیراهن اصلی رئال مادرید است، با انتشار تصویری از خوشحالی دسته‌جمعی پاریسی‌ها نوشت:

پیروزی برای تیم سفیدپوش. چیز جدیدی نیست. ????‍♂️

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • بماند///چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری