Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر تشکیل دولتی انقلابی را اهداف مهم آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: هدف تشکیل تمدن اسلامی، حکومت عدل مهدوی و دولت انقلابی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در نشست با اعضای ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در شهرستان دشتی حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: باید اهداف دشمنان با مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تشکیل دولتی انقلابی از اهداف مهم انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری است بیان کرد: به دنبال ایجاد تغییر و تحول هستیم و هر کاری که برای آن انجام بدهیم قطعاً می‌تواند در نتیجه انتخابات و سپس در تشکیل دولت انقلابی و در نهایت ایجاد تمدن نوین اسلامی تأثیر بگذارد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر با بیان اینکه مسیر ما مقدس است گفت: هدف ما تشکیل تمدن اسلامی و حکومت عدل مهدوی و دولت انقلابی است.

جمالی، وحدت، یکپارچگی و همدلی را از مهمترین دغدغه نیروهای انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه شاهد همدلی و  وحدت کم‌نظیر بین نیروهای انقلابی در استان بوشهر هستیم که البته با توجه به ولایت‌مدار بودن مردم این خطه، چیزی جز این هم انتظار نمی‌رفت.

جمالی تعدد ستادهای مردمی برای آیت‌الله رئیسی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: باید با آغوش باز همه جریانات سیاسی و اجتماعی را در کنار خود داشته باشیم.

وی باتأکید بر تقویت اتحاد و همدلی نیروها در جبهه انقلاب برای دستیابی به اهداف مورد نظر تصریح کرد: نباید به تعدد ستادهای مردمی به عنوان اختلاف نگاه کنیم و در این راستا باید به ستادهای مردمی به عنوان یک توانمندی، ظرفیت و منشا خیر و برکت نگاه شود.

جمالی با بیان اینکه ما می‌خواهیم وحدت در جامعه ایجاد کنیم افزود: امروز رقبای ما با بلایی که بر سر سفره و معیشت مردم آوردند دستشان خالی است، بنابراین تنها چیزی که آنها دل بسته‌اند ایجاد اختلاف است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر بیان کرد: باید همان چیزی که رقبای ما می‌خواهند نقطه ضعف باشد به نقطه قوت تبدیل کنیم و از بروز هر مسئله‌ای که به هر سبب بخواهد به اختلافات دامن بزند، دوری شود و به همه میدان بدهیم.

جمالی، تبلیغات فرد به فرد را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید صدای ما در کوچه و پس کوچه‌ها، روستاها و همه محلات شنیده شود.

وی بر تحقق شعار هر خانه یک ستاد تأکید کرد و افزود: اینکه ما خود را پیروز قطعی انتخابات بدانیم کاملاً اشتباه است زیرا جناح رقیب در روزهای پایانی سعی خواهد کرد مسائل حاشیه‌ای را مطرح کند که فرصت دفاع نداشته باشیم.

شور و حال انتخاباتی در استان بوشهر / بوشهری‌ها از ملاک‌هایشان برای انتخاب اصلح می‌گویند + فیلمرئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ‌رئیسی در استان بوشهر: مدیریت قوی ‌رئیسی بر‌ مشکلات فائق می‌آیدرئیس ‌ستاد انتخاباتی رئیسی در استان بوشهر: مردم دیگر فریب وعده‌ها ‌نمی‌خورند / تشکیل دولت انقلابی به مشکلات پایان می‌دهد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر بر لزوم آمادگی برای تبیین نظرات و مبانی فکری این کاندیدا برای مردم تأکید و خاطر نشان کرد: باید آمادگی لازم را در خود ایجاد کرده و مبانی فکری آیت‌الله رئیسی را برای مردم به‌گونه‌ای تبیین کنیم که اگر موضوعی در لحظات پایانی مطرح کردند، از قبل پاسخ آنها را داده باشیم.

جمالی در پایان با اشاره به اینکه ممکن است تنش‌های جدیدی جناح رقیب در روزهای پایانی ایجاد کند تأکید کرد: باید کاملاً آمادگی داشته باشیم و از تمام ظرفیت‌های خود به بهترین نحو استفاده کنیم تا جبهه انقلاب در انتخابات 28 خرداد موفق و پیروز شود.

انتهای پیام/190/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دولت انقلابی تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد

ستاد مدیریت بحران شرق استان کرمان با حضور معاون اقتصادی استاندار و جهت هماهنگی اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از سیل برگزار شد.  

در پی پیش‌بینی و هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی‌های سنگین طی امروز و فردا ستاد بحران شرق استان تشکیل جلسه داد. 

امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به شرق استان سفر کرد و شورای تامین و ستاد مدیریت بحران در فرمانداری بم تشکیل شد. 

در این جلسه ضمن بررسی اقدامات پیشگیرانه، گزارش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در مورد کار‌های انجام شده  ارائه شد. 

معاون استاندار کرمان به فرمانداران و بخشداران تاکید کرد تا رصد لحظه‌ای شرایط آب و هوایی و مناطق در معرض خطر احتمالی را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • رئیسی: ابتکارات یمن معادلات را به نفع غزه رقم می‌زند / یمن: عملیات وعده صادق تکرار انقلاب بود
  • رئیسی: ابتکارات یمن معادلات را به نفع غزه رقم می‌زند/ یمن: عملیات وعده صادق تکرار انقلاب بود
  • رئیسی: ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان