Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج عشایری استان کرمان گفت: عشایر در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، نشست سران طوایف عشایری استان کرمان صبح امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات در سالن حافظ دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست هادی محمدی رئیس سازمان بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: هزار و 230 شهید عشایر در استان کرمان داریم که چراغ راه هستند.

وی با بیان اینکه در نگاه به تاریخ مبارزات کشور علیه استبداد مشاهده می‌کنیم که عشایر نقش بسیار مهمی در این مبارزات داشتند گفتند: عشایر ما در دفاع مقدس نقش بی‌نظیری داشته و شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام کردند.

همایش بزرگ "یاران سلیمانی، حامیان رئیسی" در کرمان به روایت تصویرامام جمعه کرمان: مردم با حضور حداکثری در انتخابات دولتی در تراز انقلاب اسلامی برگزینند

رئیس سازمان بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه عشایر استان در برقراری امنیت جنوب و شرق استان کرمان نیز همکاری دارند عنوان کرد: دو شهید مدافع حرم استان از عشایر هستند.

وی با بیان اینکه 25 درصد گوشت استان توسط عشایر تأمین می‌شود و اگر حمایت می‌شدند این امکان وجود دارد که این عدد تا 75 درصد افزایش پیدا کند گفت: عشایر در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته‌اند.

علاج دردهای مزمن کشور حضور پرشور در انتخابات است

منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد واحد کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: مطمئناً در روز 28 خرداد ماه شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ملت ایران خواهیم بود، روزی که برگ زرین دیگری در تاریخ ما می‌شود و مردم ما با حضور پرشور و با بصیرت خود حماسه ای جاوید می‌آفرینند.

وی راه نجات از بن بست‌های فعلی کشور را در حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دانست و بیان کرد: علاج دردهای مزمن کشور از جمله فساد، فقر، گرانی، تورم، بیکاری و ... حضور پرشور در انتخابات است.

انتهای پیام/511/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات استان کرمان انتخابات استان کرمان رئیس سازمان بسیج عشایری استان کرمان حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها است

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بیشترین حوادث ترافیکی در ورودی‌های شهر‌ها یعنی ۳۰ کیلومتری آن‌ها است.

جعفر میعادفر  در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: باتوجه به اینکه بیشترین حوادث ترافیکی در ورودی‌های شهر‌ها یعنی ۳۰ کیلومتری آن‌ها است در ستاد کل امداد نوروزی تصمیم براین شد که مکان‌هایی فراهم شود که وزارت گردشگری در کنار سازمان امدادی حضور داشته و خدمات بهداشت و فوریت‌های پزشکی ارائه دهند. اکنون در استان تهران ۱۶ کمپ برقرارشده که در مسیر‌هایی مانند پردیس، عوارضی و گرمدره حضور دارند.

دیگر خبرها

  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • بیشترین حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها است
  • اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد
  • خسارت سیل به ۵۰کیلومتر راه عشایری در پلدختر
  • خسارت سیل به ۳۰۰۰ کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد