Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@09:27:58 GMT

ورود رضایی به شبکه خبر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۴۰۲

‍‍‍‍‍‍

محسن رضایی برای ضبط برنامه آگاهانه وارد شبکه خبر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

محسن رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای ضبط برنامه تبلیغاتی آگاهانه در شبکه خبر حضور یافت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: رضایی ، محسن رضایی ، نامزدهای انتخابات ، انتخابات ریاست جمهوری ، سیزدهمین دوره انتخابات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رضایی محسن رضایی نامزدهای انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم

شهردار قم گفت: شهرداری قم در سال سوم اجرای برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ به سر می‌برد و برنامه سوم قم ۱۴۰۹ با تکالیف مختلفی که بیشتر نرم‌افزاری هستند، در حال تدوین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار با حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس‌کل دادگستری قم، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت اظهار کرد: چهار رکن اساسی برنامه محوری، منابع (انسانی و مالی)، انسجام (درونی و بیرونی) و مدیریت برای موفقیت یک سازمان نیاز است که تلاش کردیم در شهرداری قم از هر چهار رکن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در سال سوم برنامه راهبری قم ۱۴۰۴ هستیم، ابراز کرد: برنامه سوم قم ۱۴۰۹ در حال تدوین است و تکالیف مختلفی که بیشتر نرم‌افزاری بوده در این برنامه در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار قم، وضعیت امروز شهرداری قم در منابع مالی و املاک را قابل‌قبول دانست و افزود: شهرداری قم در اوایل شکل‌گیری دوره جدید فعالیتی در سال ۹۴ با حضور تعدادی از مدیران شاخص اصفهانی همراه بود که امروز تعداد این افراد به تعداد یک دست بود و خوشبختانه شهرداری قم توانسته است برای دستگاه‌های دیگر نیز در سطح ملی تربیت نیروی انسانی داشته باشد.

وی وجود برخی حواشی پیرامون شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و گفت: تاکنون جلوی ورود این حواشی به بدنه گرفته شده است و انسجام خوبی نیز در درون و بیرون با دستگاه‌های مختلف قضائی، انتظامی، استانداری، اماکن متبرکه و دیگر دستگاه‌ها شکل‌گرفته است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت و کار کردن در شهر قم، تصریح کرد: ارزش کار در شهر قم از بسیاری از شهرها بالاتر است و قدردان این جایگاهی که هم‌اکنون در آن فعالیت می‌کنیم، هستیم.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۰ تقاطع در سال‌جاری خبر داد و گفت: میلگرد بسیاری از پروژه‌ها و قیر برای آسفالت تا حدود قابل‌قبولی تأمین‌شده است و امیدواریم در سال‌جاری نیز در حوزه عمرانی بتوانیم روند مثبت سال‌های قبل را داشته باشیم.

کد خبر 739535

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • ورود مهمانان برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها به ورزشگاه آزادی
  • خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت داراب
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری
  • برنامه کاری مدیران قم از اذان صبح تا ساعت ۲۴ است
  • برنامه کاری مدیران از اذان صبح تا ساعت ۲۴