Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی گفت: انتخابات ۲۸ خرداد پایه های امنیت کشور را مستحکم تر و مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در سومین اجلاس روسای اتحادیه های صنفی استان مرکزی، به حضور و مشارکت گسترده اصناف و بازاریان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و امروز نیز در همه عرصه ها فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تقدیر از این قشر افزود: در شرایط مختلفی که کشور با آن روبه رو بوده اصناف و کسبه با حضور اثرگذار خود همواره توطئه های دشمنان و تهدیدات را خنثی و در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان اشاره کرد و ادامه داد: نقش اصناف و بازاریان در برگزاری کنگره ملی امام و شهدا بر کسی پوشیده نیست و امید است همواره شاهد حضور و مشارکت اصناف در عرصه های مختلف باشیم.

 

این مقام مسئول همچنین به نقش مردم در برگزاری کنگره ها و اجلاسیه های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل موفقیت کنگره شهدای استان مرکزی و برتری آن نقش مردم در برگزاری کنگره و مردمی برگزار شدن همه برنامه های بود چرا که هر جا خود مردم پای کار آمدند برنامه ها بهتر و موثرتر برگزار شد.

 

انتخابات 28 خرداد رویدادی مهم در کشور

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ماه یک رویداد مهم در کشور است، گفت: این انتخابات علاوه بر اینکه تاثیرات همه جانبه در پیشرفت کشور دارد می تواند حرکت جهشی کشور به سمت اهداف و آرمان ها را تضمین کند.

 

سردار کریمی دعوت مردم به حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات را یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد:  ما باید همه توان خود را برای تحقق فرمایش ایشان به بگیریم.

 

وی همچنین به نقش اصناف در دعوت مردم به انتخابات اشاره کرد و گفت: اصناف در استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در دعوت عمومی مردم به انتخابات دارند و می توانند در این راستا اثرگذار باشند.

 

این مقام مسئول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را عاملی مهم در راستای استحکام پایه های امنیت کشور دانست و بیان کرد: این انتخابات علاوه بر اینکه پایه های امنیت کشور را مستحکم می کند مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک اصناف پایه های امنیت کشور انتخابات ۲۸ خرداد برگزاری کنگره استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» در گردهمائی منطقه ای ائمه جمعه استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در شهر «خان ببین» با اشاره به جایگاه مهم امامت جمعه، اظهار کرد: به طوری که دامن پر مهر امامان جمعه برای اقشار مختلف مردم آن شهر پهن باشد و مختص برای عده ای خاص نباشد.
 
به گفته وی؛ نماز جمعه جای یک جناح خاصی نیست چون ما تابع سیاست های کلی رهبری معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و در این راستا راهنمایی های مهم مقام معظم رهبری برای همه ما اصل و اساس است.
 
امام جمعه شهر گرگان با بیان اینکه شأن امام  جمعه این نیست که در هر مسئله ای وارد شود، تصریح کرد: امام جمعه نباید با گفتار خودش مردم را از نظام و نماز جمعه جدا کرده و عامل شکاف در بین افراد جامعه باشد.
 
وی افزود: عمیق ترین و موثرترین قشر در امت اسلامی علمای دین بودند که با سال ها خون دل خوردن ها و در به دری ها در کسب معارف اسلامی زحمات فراوان کشیدند.
 
به گفته وی؛ مسئولیت امامت جمعه سخت و دشوار است؛ چون علما میراث ‌داران میراث گرانبهای پیامبراسلام (ص) هستند.
 
آیت الله نورمفیدی با عنوان اینکه ائمه جمعه چون در جایگاه منصوب رهبری قرار دارند باید در رفتار، اعمال و گفتار خودشان مراقبت کنند، ابراز کرد: «اتکاء به خدا» اساسی ترین نکته ای است که باید مد نظر همه عزیزان ائمه جمعه قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: از روز اولی که نماز جمعه در کشور شروع شد ما نیز همزمان در گرگان این فریضه را شروع و اقامه کردیم.
 
قدیمی ترین امام جمعه کشور با تأکید بر اهل تحقیق و مطالعه بودن امامان جمعه، گفت: بر اساس سال ها تجربه  به عنوان قدیمی ترین امام جمعه کشور از شما عزیزان می خواهم خطبه هایتان برای مردم همراه با مطالعه، تحقیق و دقت کامل باشد تا اگر کسی هم اشکالی به آن وارد کرد شما نیزجای دفاع برای آن داشته باشید.
 
وی افزود: گاهی حرف هایی را از امامان جمعه در نماز جمعه می شنویم که پس از ایراد آن و تحلیل های مردم این عزیزان نمی توانند پای حرفی را که زدند بایستند که این یک اشکال اساسی برای ائمه جمعه به شمار می رود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد