Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به منظور تحقق عدالت آموزشی، نشست تخصصی وزیر صمت، استاندار کرمان، مدیر عامل شرکت صنعتی معدنی گهر زمین، نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با دانش آموزان کنکوری منوجان برگزار شد.

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان در این نشست گفت: شرکت گهر زمین با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و جنوبی استان دارد که خدمات ماندگار این شرکت موجب ریشه‌کنی فساد، فقر، کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه پایدار خواهد شد که اثرات آن در جنبه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و تربیتی به خوبی مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از آموزش سه هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز به همت شرکت صنعتی معدنی گهر زمین در مناطق جنوبی استان که اکثر این دانش آموزان از خانواده‌های بی بضاعت و کم برخوردار هستند، خبر داد.

اسکندری نسب افزود: از این تعداد، یک هزار و ۳۰۰ نفر برای کنکور آماده می‌شوند که خدماتی از قبیل برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی با حضور استادان برجسته استان و کشور به صورت برخط، خدمات مشاوره‌ای در زمینه کنکور، مهارت‌های زندگی و برگزاری آزمون‌های هفتگی به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز در پایه‌های دهم و یازدهم در زمینه مسائل آموزشی و توانمندسازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبیل «مهارت حل مسئله، قدرت بیان، مطالبه گری و پرسشگری، قدرت نه گفتن و تاب آوری» خبر داد.

 اسکندری نسب گفت: ۴۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت به منظور پیگیری آموزش در زیست بوم کرونا به همت شرکت صنعتی معدنی گهر زمین نیز در مناطق جنوبی استان اهدا شده است.

 او به رشد قابل توجه تراز علمی دانش آموزان این منطقه در آزمون‌های علمی اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از دانش آموزان این مناطق در کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های دولتی قبول شوند.

اسکندری نسب از رشد قابل توجه نمره ورقی امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم مناطق جنوبی در امتحانات نهایی خبر داد و گفت: این موفقیت بزرگ به زودی به صورت رسمی بر اساس نمودار و درصد پیشرفت اعلام خواهد شد.

 او افزود: خوشبختانه بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش آموزان و اولیا، مثلث یادگیری اولیا، دانش آموز، معلم و مدرسه در مناطق جنوبی شکل گرفته و تاثیر مستقیم آن در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی کاملاً مشهود است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان کرمان کنکور سراسری جنوبی استان مناطق جنوبی اسکندری نسب دانش آموزان گهر زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، روسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است.

وی افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش موسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

رضایی با اشاره به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ تصریح کرد: مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگا‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش استان و نهاد‌های دولتی در اختیار آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت است.

رضایی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تاثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی