Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری سومین جشنواره خوشنویسی رضوی به میزبانی این استان خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره در دهه کرامت در اختیار هنرمندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» صبح امروز (۲۰ خرداد) در جلسه شورای بزرگداشت دهه کرامت خراسان جنوبی اظهار کرد: دهه کرامت بستری مناسب برای بصیرت افزایی و تعمیق هرچه بیشتر اندوخته‌های مردم نسبت به معارف اهل بیت علیهم السلام است و از دیگر سو، فرصتی مناسب برای ایجاد شور و نشاط معنوی و خلق آقار هنری و فرهنگی بر مبنای آموزه‌های دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از انتشار فراخوان سومین جشنواره خوشنویسی رضوی به میزبانی این استان در دهه کرامت خبر داد و گفت: این جشنواره بستر مناسبی برای تولیدات فاخر در حوزه رضوی است و با توجه به عمق ارادت هنرمندان به ساحت این امام رئوف، همه ساله آثاری زیبا و ماندگاری تولید می‌شود.

 

وی برگزاری محافل شاعرانه در شهرستان‌های مختلف در دهه کرامت و برپایی نمایشگاه‌های مختلف در حوزه های گرافیکی و خوشنویسی را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در فاصله زمانی میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تا میلاد امام رضا علیه السلام ذکر کرد.

 

نبی زاده انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را یکی از ضرورت‌ های فعلی کشور برشمرد و گفت: تولید محتوا توسط هنرمندان برای جلب مشارکت‌ حداکثری مردم در انتخابات در دستور کار قرار دارد که انتشار آن از هفته آینده در فضای مجازی انجام می شود.

 

همچنین «سیدعلی حسینی» رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره كل آموزش و پرورش خراسان جنوبي هم بر تبیین معارف رضوی از طریق شبکه شاد تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از نواقص شبکه شاد برطرف شده است و این شبکه بستر مناسبی برای فعالیت‌های مجازی و برقراری ارتباط با دانش‌آموزان است.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه شورای بزرگداشت دهه کرامت جشنواره خوشنویسی رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند خراسان جنوبی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان