Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان با همکاری اداره ‌کل میراث فرهنگی خوزستان و مؤسسه آموزش گردشگری سهنداعتماد اروند، دوره آموزشی‌ با عنوان «بررسی کسب‌وکارهای نوپای صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی با هدف تشریح آسیب‌های وارد آمده به صنعت گردشگری و آسیب‌شناسی این پدیده و نیز بررسی نحوه ایجاد و رونق فعالیت‌های نوپای صنعت گردشگری به‌ویژه هتل‌داری به صورت رایگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان حوزه گردشگری، کارشناسان و همه نیروهای انسانی مرتبط با صنعت گردشگری، جامعه هدف این دوره آموزشی هستند. این کلاس ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ توسط مؤسسه گردشگری و هتلداری سهنداعتماد اروند که یکی از مؤسسات دارای مجوز گردشگری از اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خوزستان است به صورت مجازی برپا خواهد شد.

اشکان بروج مدرس این کلاس آموزشی خواهد بود. در این دوره، علاوه بر این‌ که آخرین وضعیت صنعت گردشگری ایران و جهان تشریح می‌شود به مفاهیم مقدماتی کارآفرینی و استارتاپ و همچنین مفاهیم نوین و برخی استارتاپ‌های‌ گردشگری و هتل‌داری ایران و جهان پرداخته و اثرات این نوع فعالیت‌ها بر کسب‌وکارهای گردشگری در ایران و جهان تشریح می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، در استان خوزستان تاکنون هیچ مؤسسه‌ای در حوزه کسب‌وکارهای گردشگری در فضای دیجیتال از اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی مجوز نگرفته که این موضوع مشکلاتی را برای ساماندهی این نوع فعالیت‌ها ایجاد کرده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار می‌توانند در زمان پیش ‌گفته به تارنمای sahandetemadarvand.ir و یا صفحه اینستاگرام sahandetemadarvand مراجعه کنند.

پس از انتهای دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی شرکت در دوره از اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خوزستان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري میراث فرهنگی خوزستان وبینار صنعت گردشگری کسب وکارهای کل میراث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری شهر شاهدیه در حوزه میراث فرهنگی گفت: شهر شاهدیه با توجه به ویژگی‌های منحصر بفردی که از نظر میراث فرهنگی، ابنیه تاریخی تپه‌های بسیار زیبا باغات انار ویژه‌ای دارد که، یک مجموعه کاملی از جاذبه‌های میراث فرهنگی و گردشگری است.


رستگاری با اشاره به نیاز شاهدیه در معرفی بیشتر به هموطنان برای توسعه پایدار گردشگری گفت: در این راستا در چند سال گذشته مجموعه شهردای و شورای اسلامی شهر شاهدیه همت کرده و برای بازسازی معابر به شکل سنتی، احیای بافت تاریخی و باغات گام‌های بسیار موثری را برداشته اند.


وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز چهار طرح ارزشمند در محدوده مرکزی بافت تاریخی شاهدیه توسط شهرداری با اعتبار بیش از صد وبیست میلیار ریال در حال اجرا است.


رستگاری گفت: کارگاه خشت زنی کف و بدنه سازی و احیای باغات از جمله این اقدامات است که قطعا برای توسعه پایدار گردشگری شهر شاهدیه موثر است.

دیگر خبرها

  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است