Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:24:13 GMT

تصمیم‌ برای 3 هزار میلیارد در شورای بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۷۹۱

تصمیم‌ برای 3 هزار میلیارد در شورای بوشهر

محمد حبیب‌اللهی، کارشناس ارشد شهرسازی: باتوجه‌به وضع اسف‌بار شهرداری و شهر بوشهر، افرادی از شورا می‌توانند شهر را اعتلا دهند که دانش عالی و مجرب در امور شهری و شهرداری را داشته و نیز متعهد بوده و با زحمات شبانه‌روزی فعالیت کنند.

باتوجه‌به بودجه ۷۰۰ میلیاردی شهرداری بوشهر در سال جاری، طی چهار سال فعالیت شورای شهر آینده حداقل سه هزار میلیارد در اختیار مدیریت شهری و منتظر تصمیم شورانشینان است، ارقامی که با اعتبارات عمرانی استان بوشهر برابری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای شهر باید مانند اتاق شیشه‌ای باشد که تصمیمات و عملکرد آن توسط شهروندان به‌عنوان ناظران واقعی دیده شود. در این راستا باید جلسات شورابه صورت زنده از فضای مجازی پخش شود، مصوبات در سامانه قابل‌دسترس باشد و خود را ملزم به ارائه گزارش دوره‌ای هزینه و درآمد شهرداری بدانند.

از سوی دیگر مهم‌ترین وظیفه اعضای شورا انتخاب یک شهردار کارآمد به دور از لابی‌گری‌هاست. شهردار بوشهر بایستی با بررسی نقاط قوت و ضعف و قوانین و ومطابق شرح وظایف، قاطع و نترس و آگاه به توان و پتانسیل شهر و استان بوشهر کارها را جلو ببرد.

همچنین مهم‌ترین شرط انتخاب شهردار، توان مدیریت مالی است یعنی بایستی بتواند خود به همراه مشاورانش امور مالی را به خوبی کنترل کند.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه