Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفدهمین مرحله ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد و تا پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به گزارش برنا، در طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو، 3 محصول پژو پارس، 207 اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، به احتمال زیاد صبح روز شنبه 22 خردادماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی در این طرح، محدودیت‌های فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.

پس از پایان قرعه کشی، مشتریان نهایی فقط 5 روز برای تسویه حساب فرصت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران خودرو پژو خودرو فروش ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو زمان قرعه کشی ایران خودرو فروش فوری ایران خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مفدا؛ ­آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله به ایران را متوقف کرد
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!