Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از تامین روشنایی آزادراه تهران-پردیس به طول ۱۳ کیلومتر با ورود مدعی العموم خبر داد. علیرضا آقاجاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در گفت‌وگو با میزان از تامین روشنایی آزادراه تهران-پردیس به طول ۱۳ کیلومتر با ورود مدعی العموم خبر داد و بیان کرد: با توجه به حجم قابل توجه تصادفات در آزادراه تهران-پردیس که حدود ۱۳ کیلومتر است، دادستانی از باب حقوق عامه به موضوع ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در نهایت روشنایی آزادراه تهران-پردیس به طور کامل انجام و تامین شد و تصادفات به شکل چشم گیری کاهش پیدا کرده است.   بیشتر بخوانید: ضرب الاجل مدعی العموم برای رفع مشکل خاموشی جاده شهریار-تهران وی گفت: در فاز دوم، با ورود دادستانی، آنتن دهی تونل‌های مسیر مذکور در حال تامین شدن است و به زودی به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان پردیس رفع خاموشی تامین روشنایی مدعی العموم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان پردیس رفع خاموشی تامین روشنایی مدعی العموم روشنایی آزادراه تهران پردیس تامین روشنایی مدعی العموم ۱۳ کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه های استان البرز خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ "پیمان کرمی" روز پنجشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و از عجله وشتاب پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است