Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:30:06 GMT

بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در سلطانیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۳۱۷۸

بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در سلطانیه کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اصانلو فرمانده انتظامی سلطانیه گفت: ماموران  حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان سلطانیه به یک دستگاه تریلر ولوو حامل چوب مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن ۱۰ تن و ۲۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با اشاره به این که خودروی حامل چوب قاچاق پس از توقیف به پارکینگ منتقل شد، ادامه داد: راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: قطع درختان موجب به تاراج بردن منابع طبیعی و تجاوز به حقوق دیگران است و از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب اطلاعاتی مبنی بر قطع و قاچاق چوب مطلع مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق چوب دستگیری قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ماموران گشت کلانتری ۱۲ عقیل خرمشهر درحین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه نیسان تانکردار مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

به گفته او ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مسئول گفت: قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را باعث هدررفت سرمایه‌های ملی و تحمیل مشکلات اقتصادی بر کشور دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد