Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زمان رسمی تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی از بامداد پنجشنبه در سراسر کشور آغاز شد و بسیاری از طرفداران نامزدهای، در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر تلاش کردند تا از فضاهای موجود در شهر استفاده کرده و پوستر نامزدهای مد نظر خود را نصب کنند.
با وجود آن که شهرداری ورامین در ۳۰ نقطه، جایگاه‌هایی را برای نصب پوسترهای تبلیغاتی داوطلبان در نظر گرفته و آنان را از نصب اقلام تبلیغاتی بر روی دیوارهای شهر منع کرده بود با این وجود، کمترین تبلیغات در این اماکن نصب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با وجود آن که بر اساس قانون، اندازه اقلام تبلیغاتی نباید از ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتی‌متر بیشتر باشد، برخی از نامزدها بنرهایی با ابعاد ۳ در ۴ نصب کردند.
طرفداران نامزدها روی اغلب تیرهای چراغ برق بتنی و آهنی، درخت‌ها، پست‌های برق و مخابرات، صندوق صدقات، پل‌های عابر پیاده، دیوارها، پیاده‌روها، ایستگاه‌های اتوبوس، جداول وسط بلوار و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پوستر نصب کرده‌ و چهره نازیبایی به شهر بخشیدند.
قانون تبلیغات به اطلاع تمامی داوطلبان انتخابات رسیده است
مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین گفت: قانون تبلیغات و موارد قانونی نحوه تبلیغات انتخابات از طریق فضای مجازی و جزوه آموزشی در اختیار داوطلبان قرار گرفته و تمام این افراد به خوبی از قانون اطلاعات دارند.
سید حسن میری افزود: این که یک داوطلب انتخابات شورای شهر که قرار است خود، برای رفاه و آسایش مردم دراین جایگاه مهم قرار گیرد، با بی‌قانونی چهره شهر را نازیبا و هزینه‌های بسیاری را به مدیریت شهری تحمیل می‌کند، از هیچ کس حتی کسانی که قانون تبلیغات را به خوبی نمی‌دانند پذیرفتنی نیست.
وی اظهار داشت: قانون تبلیغات به صراحت اندازه، نحوه و مکان تبلیغات را برای افراد بیان کرده همه افراد به خوبی می‌دانند که به عنوان مثال نصب پوست بر دیوار منزل مردم آن هم به چسب؛ کاری غیراخلاقی و غیرقانونی است که از سوی برخی از افراد انجام می‌شود.
این مسئول تأکید کرد: کمیته امحاء و حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ورامین از روزهای گذشته نسبت به بررسی تخلفات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات اقدام کرده و از امروز، آثار تبلیغاتی غیرقانونی را امحا می‌کنند.
شهرداری ورامین ۳۰ نقطه را برای تبلیغات ایجاد کرده است
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری ورامین به منظور تبلیغات محیطی، ۳۰ جایگاه را در اماکن عمومی و پرتردد شهر ایجاد کرده تا آثار تبلیغاتی بر روی این اماکن نصب شود ولی امروز این نقاط، کمترین میزان نصب پوستر را نسبت به دیوارهای شهر داشته است.
سیدابوالفضل قاسمی افزود: برای امحاء اقلام تبلیغاتی از روی در و دیوار شهر، روزانه به بیش از ۴۰ کارگر و ۴ دستگاه واترجت نیاز است که با احتساب دستمزد کارگران و هزینه اجاره دستگاه واترجت، روزانه ۲۵۰ میلیون ریال صرف پاکسازی آثار تبلیغاتی می‌شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.


 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ورامین پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ورامین انتخابات ۱۴۰۰ ورامین شهرداری ورامین قانون تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت

در این کلیپ یادی می کنیم از تیزر تبلیغاتی شرکت هواپیمایی ترکیه با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت.

دانلود (7.4MB)

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی