Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@14:58:21 GMT

نهمین محموله واکسن روسی در راه تهران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۳۶۹۷

نهمین محموله واکسن روسی در راه تهران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، محموله نهم واکسن روسی «اسپوتنیک‌وی» که روز گذشته به نماینده سفارت کشورمان در مسکو تحویل داده شد، امروز (پنجشنبه) به تهران، منتقل خواهد شد.

 

 

 

بیشتر بخوانید

تزریق واکسن به یک مرد برزیلی که از سوزن می‌ترسد + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه

  به گزارش خبرنگار جام‌جم، حدود چهار ماه قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در جریان فعالیت یک باند بین‌المللی موادمخدر قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان داد اعضای این باند قصد دارند بعد از تعطیلات نوروز یک محموله بزرگ شیشه را به تهران منتقل و در پایتخت توزیع کنند. با توجه به حساسیت موضوع، رصدهای اطلاعاتی ماموران آغاز و مشخص شد، اعضای این باند محموله بزرگ شیشه را در میان کلوخ‌های سنگی جاساز کرده و پس از بارگیری در افغانستان به سمت تهران حرکت کرده‌اند. اعضای این باند، موادمخدر را به صورت حرفه‌ای در میان کلوخه‌ها مخفی کرده بودند تا به راحتی قابل شناسایی نباشد. آنها طوری مسیر را انتخاب کرده بودند تا کمتر گرفتار ایست و بازرسی‌های پلیس‌شوند.درحالی که اعضای این باند تصور می‌کردند در انتقال محموله بزرگ شیشه به تهران موفق بودند، ماموران با ردزنی‌های خود و هماهنگی قضایی عملیات دستگیری اعضای این باند را با دستور سرهنگ باباپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران آغاز کردند.سه عضو این باند در حالی که به چند کیلومتری پایتخت رسیده بوند در تور اطلاعاتی ماموران مبارزه با موادمخدر گرفتار وخودروی آنها در بزرگراه امام رضا(ع) متوقف شد.سه سرنشین تریلی مدعی بودند اشتباهی دستگیر شده و بار موادمعدنی دارند‌. متهمان وتریلی موردنظر به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل و بازرسی محموله کلوخه‌های معدنی آغاز شد.با جداسازی موادمخدر شیشه، مشخص شد اعضای این بزرگترین محموله شیشه به ارزش ۱۰۰میلیارد تومان رابه تهران انتقال داده بودند.قراربود بعدازتخلیه محموله شیشه، بار سنگ معدنی به استان دیگری منتقل شود.
سردار عباسعلی محمدیان،رئیس پلیس تهران بزرگ دیروز درتشریح این عملیات گفت:این محموله با انجام حدود۴ماه کار اطلاعاتی توقیف شدوقاچاقچیان ۱۱۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را درمیان حدود ۲۴ تن سنگ معدنی جاساز کرده بودند.
وی با بیان این‌که این محموله سه متهم اصلی دارد، تأکید کرد: اگر این محموله کشف نمی‌شد می‌توانست باعث نابودی هزاران جوان شود. با کشف این محموله ضربه سختی به قاچاقچیان موادمخدر وارد شد.
سردار محمدیان گفت: دغدغه برخی شهروندان این بود که پلیس اگربه یک مأموریت خاص و جدید بپردازد شاید از حوزه‌های دیگر غافل شود اما امروز می‌بینید که دریک ماهه اخیر همکاران ما بیش از ۳۱۰۰کیلوگرم انواع موادمخدر راکشف کردند و به دیگر وظایف خود نیز به درستی رسیدگی کردند.وی با تاکید براین‌که همه متهمان تحت رصد پلیس هستند،گفت: این امربه کشفیات گسترده و مهمی منجر شده که امروز نتیجه آن را می‌بینید.
رئیس پلیس تهران ادامه داد:اولویت ماجلوگیری ازپخش موادمخدراست البته درکناردانه‌درشت‌ها با توزیع‌کنندگان وخرده‌فروشان نیز برخورد می‌کنیم. ازابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا۳۲۰۰توزیع‌کننده خرد وهمچنین حاملان موادمخدر را شناسایی ودستگیر کرده‌ایم.
سردار محمدیان بیان کرد: آمارهای ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد در سال جاری تاکنون در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

دیگر خبرها

  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • فیلم| توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران!
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه