Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم خرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۴۸۰۸....۹۱۳: شبکه‌ها در شهرستان چهارمحال و بختیاری همیشه بی کیفیت هستند و هیچ وقت هم مشکل پیگیری نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می‌کنم در این مورد گزارش تهیه کنید. کیار

۳۳۴۵....۹۱۲: سلام لطفا به وضعیت بهداشتی کشتارگاه روستای اوغلان تپه در سهیلیه کرج رسیدگی کنید. چون ضایعات خود را با روش غیر استاندارد امحاء می‌کنند.

۳۳۷۳....۹۱۷: سلام علیکم، اصلی‌ترین مشکل حال و آینده کشور، کاهش نرخ افزایش جمعیت است، از نامزد‌های ریاست جمهوری بپرسید چه برنامه‌ای برای افزایش نرخ باروری و افزایش جمعیت دارند؟ اصغرملکی از میناب

۹۷۳۹....۹۰۵: باسلام بنده بازنشسته و ۴۵ساله که مستاجرم سری قبل به علت پربودن ظرفیت موفق به ثبت نام مسکن ملی نشدم الان هم اندیمشک در لیست مسکن ملی نیست خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۴۳۹۰....۹۱۱: سلام چرا در مورد کود و سم و خرید تضمینی کشاورزان صحبت و سوال نمی‌کنید؟

۸۱۸۸....۹۰۵: با عرض سلام از سوی مسئولان وزارت بهداشت شنیده شده نوبت دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال دریافت شد در حالی که در رشت حتی هیچ‌کدام از افراد بالای ۸۰ سال هم دوز دوم را دریافت نکردند و یک ماه هست تاخیر افتاده لطفا پیگیری شود.

۸۶۴۵....۹۱۲: شهروند بومهن هستم ازعیدتلفن ما قطع شده و سیم‌های تلفن را دزد برده چندبار رفتیم مخابرات می‌گویند سیم را خودتان بخرید به مامربوط نیست خواهش می‌کنم به داد ما برسید.

۵۱۱۳....۹۱۲: با عرض سلام و خسته نباشید لطفا پیگیری کنید که کنکور سراسری ۱۴۰۰ هم مثل ارشد و دیگر آزمون‌ها به تعویق بیفتد.

۷۹۳۱....۹۱۴: سلام لطفا حمایت کنیدکه کنکور۱۴۰۰به تعویق بیفتد چرا امسال هم مثل پارسال کنکورمردادماه برگزار نمی‌شود درصورتی که امسال شمار مبتلایان بیشتر است و اینکه عده کمی واکسینه شدند خیلی سخت است بیش از۴ساعت باماسک و هوای گرم هم هوای گرم طرف جنوب و اینکه دوازدهمی هاهم کل سالشان مجازی خواندند و اینکه نهایی داشتند بسیار سخت است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۷۲۵۵.....۹۱۱: با سلام لطفا پیگیر تعویق کنکور باشید. به خدا خیلی از کنکوری‌ها و خانواده هایشان دچار کرونا شدند و چند هفته درس نخواندند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۳۲۸۴....۹۲۲: سلام وقت بخیرلطفا برای تعویق کنکور سراسری خواسته ما را پیگیری کنید همه آزمون‌ها تعویق خوردند به جز سراسری لطفا شما پیگیری کنید.

۹۶۰۹....۹۱۵: باسلام وخسته نباشید از مسئولان مربوطه سوال کنید قراربود باقی مانده سهام عدالت قبل ازماه مبارک رمضان واریز شودولی چندماه گذشته، ولی هنوز خبر‌ی نشده است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۹۲۲۷....۹۳۶: با سلام و خسته نباشید خدمت شما. الان بعد از گذشت چند ماه از سال جدید اعتبار برای وام ودیعه مسکن به بانک آینده اسلامشهر ابلاغ نشده لطفا پیگیری کنید ممنونم

۳۹۸۶....۹۱۴: سلام قرار بودمرحله دوم سود سهام عدالت را وایز کنندولی خبری نشد.

۰۰۷۶.....۹۱۹: ما حدود پانصد نفر کارگر در ازاد راه شمال قطعه دو مشغول به کار هستیم دو عدد ورودی برایی ما گزاشته بودند چند روزی که می‌گویند باید از عوارض بروید و عوارض پرداخت کنید ما طبق اداره کار حقوق می‌گیریم به خاطر خدا کمک ما کنید این شماره تماس من است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد،

عناوین شهروند خبرنگار سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مشکل تردد کامیون‌ها در شهر

محدودیت استفاده از بوستان

ترمیم نیمه تمام چاه کوچه

آب‌های رها شده در کوچه و خیابان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند