Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی  بیان کرد می‌ خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که دیدار با بحرین را فراموش کنند

دراگان اسکوچیچ صحبت هایی را در مورد تیم ملی عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج گفت:

دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در حالی که فشار روانی زیادی روی تیم ما بود نتیجه خوبی گرفتیم اما می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که آن مسابقه را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد:

در فوتبال ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم.ما نمی‌خواهیم تیم کامبوج را دست کم بگیریم و برای آنها احترام قائل هستیم. وقتی بازی های آنها را تماشا می‌کنم متوجه شده‌ام عملکرد آنها خیلی بهتر از نتایج آنها است. از بازیکنان تیمم می‌خواهم که تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشند و جدیت خود را حفظ کنند. ما آمده‌ایم که کامبوج را شکست بدهیم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.

او در پاسخ به این سوال که بازی با کامبوج در جدول برای تیم ملی ایران چقدر موثر است عنوان کرد:

ما برای این به اینجا آمده‌ایم که تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و اما و اگرها و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آنها می‌خواهم به بازی با عراق فکر نکنند و به اما و اگرها توجهی نداشته باشند. 

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس حسن اشجاری: با حضور احمدی‌ نژاد در استادیوم آزادی در دیدار مقابل عربستان همان اتفاقی که برای تیم ملی کشتی افتاد، برای ما هم تکرار شد و باختیم / فیلم رویای المپیک برای کیانوش رستمی پایان یافت کریستیانو رونالدو به 104 گل ملی رسید؛ 6 گل تا عبور از رکورد علی دایی کریستیانو رونالدو مایل به جدایی از یوونتوس؛ دستمزد سنگین، مانع اصلی انتقال تلاش میرالم پیانیچ برای جدایی از بارسلونا و انتقال قرضی به یوونتوس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم سایپا پس از پیروزی تیمش در دیدار پرحاشیه با خیبر خرم آباد درباره نکات مختلفی حرف می‌زند و به صورت دوستانه از سرمربی تیم حریف و رفیق قدیمی خودش انتقاد می‌کند. سایپا این بازی را 1-0 برد اما در پایان مسابقه و در حین آن جنجالهایی رخ داد.

سرآسیایی به خبرنگار ورزش سه می‌گوید: به بازیکنان که از جان مایه گذاشتند تبریک می‌گویم. تحلیلمان  از خیبر کامل بود و می‌دانستیم یک حریف مالکیت محور داریم. نقطه قوت را بستیم و با بستن فضای بازی و گرفتن فضا نتیجه را به سود خودمان رقم زدیم . خیبر با مهرداد قنبری و مهدی کیانی فضای پشت دفاع حریفان را می‌گیرد و ما موفق شدیم این نقطه قوت را مهار کنیم . ضمن اینکه یک بازیکن جوان و آینده‌دار ما گل زد و این باعث خوشحالی دوچندان من است.

او ادامه داد: خیبر حریف بسیار باکیفیتی بود و رضا مهاجری هم نیازی به تعریف من ندارد. البته دیدم ایشان و مدیرعامل باشگاه خیبر و افراد دیگر از نحوه بازی ما انتقاد کرده بودند که خب به هرحال من سعی کردم جواب ندهم چون متوجه میشوم که بار شکست چقدر سنگین است. اما با توجه به شرایط و بحرانی که ما داشتیم طبیعی بود که همه توانمان را برای دفاع از گل زده بگذاریم. من نمی‌خواهم بگویم خیبر تیم قویتری از ما بود اما کاملتر و پرمهره‌تر بود و طبعا ما باید واکنشی بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم سایپا اعتراضش به قرار گیری زنان در پشت نیمکت سایپا گفت: موضوع من زن یا مرد نبود.  هوادار تیم حریف پشت ما نیمکت نباید بنشیند و موضع من کاملا شفاف و روشن است. قدم خانم و آقا روی چشم ماست و در این موضوع اصلا جنسیت مطرح نیست. حق قانونی ما است که نگذاریم با بوق زدن و خطاب کردن ما بی احترامی کنند.. تمام حرف من جابجایی هواداران خیبر بود که این اتفاق افتاد و باعث زحمتشان شدیم و از آنها هم عذر می‌خواهم اگرچه انتظارم بیشتر بود.

سرآسیایی درباره صحنه‌ای که شیشه رختکن شکسته شد و بین کادرفنی و نیروی انتظامی درگیری پیش آمد گفت: تمام اتفاقات کار ماست. دست های پشت پرده‌ای داریم که به ما کمک می‌کند!  

او درباره صحبتهای سرمربی خیبر هم گفت: باشگاه باید جواب ایشان را بدهد اما او در حدی نیست که بخواهد با من صحبت کند. در فوتبال سرمربیان باهم صحبت می‌کنند و قانون نانوشته است. ایشان سطحش حرف زدن با من نیست. ایشان هم درباره ماجرای شیشه شکست حرف نادرست زدند هم درباره موضوع طرفداران زن. آخر بازی هم هی در زمین چمن به ما می‌گفت خجالت بکشید و این حرفها، درحالیکه ما میزبان بودیم اما  در شهر ما هوادار آوردند و به ما فحش دادند، به ما بطری زدند و تهدید کردند. البته هیچ اشکالی ندارد و گردن ما از مو باریک‌تر است. آنها پهلوان هستند و ما کم زور!

دیگر خبرها

  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • بی‌تفاوتی هواداران آرسنال؛ وقتی ورزشگاه امارات، رویا را به فراموش سپرد
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم
  • به نکونام هشدار می دهم؛ همه یکصدا علیه او می شوند | فراموش می کنند که چه کردی!
  • خداحافظ لاتزیو: یک یورو هم نمی‌خواهم