Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره ملی عکس «صلح و مهرورزی» با هدف ترویج فرهنگ صلح و مدارا، ارتقای سطح عکاسـی در ایــران، ایجاد رقابتی فرهنگی در میان هنرمندان عکاس کشور و فرهنگ‌سازی برای ایجاد مهر و دوستی در روابط اجتماعی که منجر به همزیستی موفق‌تر انسان‌ها در کنار هم می‌شود، در شهـــر شیـــراز بــــه عنــــوان شهر صلح و مدارا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای مهر ماه تا پایان سال گذشته، ۳۰۰ عکاس، هزار و ۲۰۳ اثر را به این رویـــداد که تـــوسط «مــــوزه صلح» و شهرداری این شهر برگزار شد، ارسال کردند.

در پایان این جشنواره هیات داوران ۴۶ اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند که در نهایت «بهمن زارعی» از کرمانشاه، «داود ایزدپناه» از یاسوج و «علی اکبر مطلوبی» از تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

اسامی نفرات برتر این جشنواره چهارشنبه شب ۱۹ خرداد بر روی پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

بهمن زارعی این تصویر را آذر ماه سال ۹۶ در جریان کمک رسانی به روستای زلزله زده «کلاره ژاله» در سرپلذهاب ثبت کرد.

زارعی در چند ماه گذشته عناوین برگزیده جشنواره ملی تصویر سال و رتبه نخست جشنواره ملی شهر آماده را نیز کسب کرده است.

او که در سال ۱۳۶۱ در شهرستان دالاهو متولد شد، در عمر ۲۰ ساله عکاسی خود جوایز مختلفی را به دست آورده است که از جمله آنها می توان به رتبه برتر دهمین ۲سالانه عکس ایران، رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در سال ۱۳۹۴، رتبه اول جشنواره خبرگزاری ها و مطبوعات استان های مرزی ایران و عراق در سال ۹۵ و کسب رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمانشاه اشاره کرد.

این عکاس کرمانشاهی همچنین در جشنواره های متعددی به عنوان داور حضور داشته و در چندین رویداد بین المللی از جمله مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس به عنوان عکاس ایرنا عکاسی کرده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا کرمانشاه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، در دیدار نوروزی استاندار و مدیران استانی، ائمه جمعه با نماینده ولی فقیه در مازندران، عنوان کرد: از ۴۵ روز قبل ستاد اجرایی خدمات سفر استان متشکل از ۱۵ کمیته تخصصی در استانداری تشکیل و همچنین ۲۲ ستاد شهرستانی با مسئولیت فرمانداران برای خدمات دهی مناسب به مسافران شکل گرفت. ‎

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران افزود:  در جلسه خدمات سفر با حضور رئیس جمهور و ۱۲ وزیر در گزارشی که از سوی ستاد خدمات سفر کشورارائه شد؛ مازندران نخستین استان مسافرپذیر و اولین استانی است که تعداد مسافران از نظر اقامت را داراست که بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر شب اقامت در ۵ روز اول فروردین وارد مازندران شدند.

وی بیان داشت: با توجه به دائمی بودن سفر در مازندران به دستور استاندار مازندران دبیرخانه دائمی خدمات سفر در مازندران راه اندازی می‌شود.

عزیززاده گرجی از کاهش ۶۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های مازندران خبرداد و گفت: در خصوص تصادفات نسبت به استان‌های دیگر کشور روند کاهشی محسوسی را شاهد هستیم.

این مسئول از راه اندازی ۲۵ نوروزگاه در شهرستان‌ها به ویژه ورودی ۶ گانه استان خبرداد و گفت: ۳۱ مورد نمایشگاهی با ۷۵۱ غرفه در سطح استان فعال شده است.

گرجی از پویش نه به زباله در مازندران خبرداد و گفت: با دستور استاندار مازندران قرارگاهی به صورت مستقل برای پیگیری و پاکسازی معابر و سواحل راه اندازی شد که از ظرفیت همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران، اداره کل راهداری و مجموعه‌های مردمی استفاده کردیم.

وی با اشاره به وجود یک هزار و ۳۶۱ امام زاده و بقاع متبرکه در مازندران، تصریح کرد: در جلسات مختلف با تاکید استاندار مازندران مبنی بر فراهم کردن بستر گردشگری مذهبی، ضمن تشکیل کمیته شئون مذهبی آماده پذیرش و میزبانی مسافرین در امامزاده‌ها و مراکز دینی هستیم، به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز پویش شهر من روزه دار است نسبت به تبلیغات محیطی در شهر‌ها و روستا‌های مازندران اقدام شد.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • دوهفته کارگردانان جشنواره کن جایزه جدید می‌دهد/تجلیل شانتال آکرمن
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد