Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از دیدار این تیم مقابل کامبوج، اظهار داشت: از بازی با بحرین راضی بودم، زیرا بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فشار روانی زیادی روی تیم ما بود، اما نتیجه خوبی گرفتیم. بازیکنان ایران باید دیدار با بحرین را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم.

او اضافه کرد: ما قصد نداریم  تیم کامبوج را دست کم بگیریم، زیرا برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم. عملکرد کامبوج بر خلاف نتایج این تیم، خوب بوده است. از بازیکنانم می‌خواهم که روی این بازی تمرکز کنند.  

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه چقدر بازی با کامبوج برای ایران مهم است، عنوان کرد: ما برای این به بحرین آمده ایم که تمام امتیازات را جمع کنیم. کاری به اتفاقات و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد، نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آن‌ها می‌خواهم در حال حاضر به بازی با عراق فکر نکنند.

بیشتر بخوانید

ایران - کامبوج؛ دیدار تشریفاتی تیم ملی پیش از جدال سرنوشت ساز با عراق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود به یک‌چهارم قطعی شد

بازی‌های روز چهارم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا برگزار شد و در نهایت تیم‌ملی فوتسال ایران صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کرد، اما تکلیف تیم دوم گروه چهارم و تیم‌های صعودکننده گروه سوم همچنان مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز چهارم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا در مرحله گروهی (هفدهمین دوره مسابقات ملی قهرمانی قاره‌کهن) شنبه _یکم اردیبهشت_ در گروه‌های سوم و چهارم این تورنمنت برگزار شد که در نهایت تیم‌ملی فوتسال ایران صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کرد، اما تکلیف تیم دوم گروه چهارم و تیم‌های صعودکننده گروه سوم همچنان مشخص نیست.

گروه سوم:

قرقیزستان ۲ - تاجیکستان ۲

در نخستین دیدار تیم فوتسال قرقیزستان از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف تاجیکستان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این بازی تاجیکستان ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم قرقیزستان موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند و در آخرین ثانیه‌های بازی هم با ثبت یک گل دیگر، بازی را به تساوی کشاند و از شکست گریخت.

کره‌جنوبی ۰ - ژاپن ۵

تیم ملی فوتسال ژاپن در دومین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود ظهر روز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید. ژاپن در دیدار نخست برابر قرقیزستان با نتیجه سه بر دو در برابر شکست خورده بود.

ژاپن با سه امتیاز در رده دوم قرار دارد و کره‌جنوبی بدون امتیاز چهارم است و شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد. ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی است برای صعود به مرحله بعد باید در دیدار نهایی برابر تاجیکستان که به عنوان شگفتی این مسابقات مطرح شده است قرار بگیرد و قرقیزستان هم با کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد.

گروه چهارم:

افغانستان ۳ - کویت ۳

تیم ملی فوتسال افغانستان در دومین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود روز شنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف کویت رفت و با نتیجه تساوی پرگل سه بر سه متوقف شد.

بدین ترتیب در گروه D تیم فوتسال کویت با ۴ امتیاز صدرنشین پس از ایرانِ صدرنشین در رده دوم قرار دارد. تیم ملی فوتسال افغانستان با یک امتیاز سوم است و بحرین هم بدون امتیاز و با تحمل شکست در هر دو بازی گذشته‌اش در رده چهارم قرار دارد.

بحرین ۳ - ایران ۵

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه شنبه _یکم اردیبهشت_ مقابل تیم ملی بحرین قرار گرفت و موفق شد با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست دهد تا به‌عنوان نخستین تیم گروه صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند.

در نیمه نخست این بازی تیم ایران از همان ابتدا توپ و میدان را در دست داشت اما خلاف جریان بازی و در دقیقه ۱۲ تیم بحرین به گل رسید. شاگردان وحید شمسایی در همان دقیقه توانستند توسط علی رفیعی‌پور گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه بازهم تیم ایران فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری روی دروازه بحرین آورد اما این بار هم این تیم بحرین بود که موفق شد در دقیقه ۱۹ به گل برسد. تیم ایران در اواخر بازی یک پنالتی نقطه دوم هم تقدیم بحرین کرد اما باقر محمدی اجازه نداد این توپ وارد دروازه ایران شود.

در نیمه دوم ایران خیلی زود توسط مهدی کریمی به گل تساوی رسید. شاگردان شمسایی پس از گل تساوی فشار خود را روی دروازه حریف حفظ کردند و ۸ دقیقه مانده به پایان بازی موفق شدند توسط سعید احمد عباسی به گل برسند. چند ثانیه پس از این گل بحرین روی غفلت بازیکنان ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دو دقیقه بعد بهروز عظیمی با یک شوت سنگین توانست گل برتری ایران را به ثمر برساند تا ایران چهار بر سه پیش بیفتد. در ادامه تیم بحرین ۲ دقیقه مانده به پایان بازی سیستم پاورپلی (بازی پنج نفره) را در دستور کار قرار داد اما احمد عباسی روی اشتباه بازیکنان حریف توانست گل پنجم ایران را به ثمر برساند.

کد خبر 746457

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • وحید شمسایی در گفت‌وگو با قدس: با تمام قوا به مصاف بحرین می‌رویم / فاصله تیم‌ها در آسیا کمتر شده است
  • با تمام قوا به مصاف بحرین می‌رویم